Beantwoord

Aanvraag betalingsregeling mislukt

• 3 februari 2020
  • 4 reacties
  • 189 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi hoi,

Ik probeer bij jullie een betalingsregeling te treffen alleen deze mislukt steeds. Zouden jullie voor mij kunnen kijken waar het precies misgaat?

icon

Beste antwoord door Hajar 4 februari 2020, 12:49

Hi @ciillss 

Je kan op My T-Mobile bij Facturen terugzien dat je betalingsregeling is gelukt. Aangezien het om een groot bedrag gaat, heb je een betalingsregeling van 10 termijnen. Zorg er wel voor dat je ze op tijd betaalt anders komt de regeling te vervallen. De blokkade voor gebruik in Nederland is verwijderd, maar de blokkade voor gebruik in het buitenland en service nummers blijft actief totdat de betalingsregeling is voldaan. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hi @ciillss 

Ik zie dat het intussen al is gelukt! Als ik je op dit moment nog ergens anders mee kan helpen, laat je het dan weten? Ik help je graag! :grinning:

Hey hey! Hoe lang duurt het ongeveer voor de blokkade op m'n telefoon eraf is? 

Er stond bij mij overigens ook niet dat de betalingsregeling is gelukt?

Groetjes

Reputatie 7
Badge +13

Hey @ciillss 

Hier vind je alle informatie omtrent je betaling :

https://www.t-mobile.nl/betalen

Bedoel je dat je geen bericht hebt van een Succesvolle betaling? Is het geldbedrag wel al afgeschreven?  Bij een standaard betaling via iDEAL wordt de blokkade opgeheven binnen een uur. Start je telefoon hierna opnieuw op.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ciillss 

Je kan op My T-Mobile bij Facturen terugzien dat je betalingsregeling is gelukt. Aangezien het om een groot bedrag gaat, heb je een betalingsregeling van 10 termijnen. Zorg er wel voor dat je ze op tijd betaalt anders komt de regeling te vervallen. De blokkade voor gebruik in Nederland is verwijderd, maar de blokkade voor gebruik in het buitenland en service nummers blijft actief totdat de betalingsregeling is voldaan. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Reageer