Beantwoord

Aanvraag voor vriendenkorting

• 12 september 2017
  • 4 reacties
  • 172 Bekeken

Reputatie 2
ik heb op 12 augustus j.l. de vrienden korting aangevraagd, en per e-mail ook die dag van jullie een bevestiging van de aanvraag gekregen en dat deze in behandeling genomen was.Daarna niets meer gehoord.
Ik dacht dat het verrekend zou worden op de factuur, maar dit was niet zo. Kunt u mij vertellen wanneer en hoe wij dit dan ontvangen?
Groet Trudy
icon

Beste antwoord door David 12 september 2017, 17:31

Hoi Trudy,

Om alvast even te beginnen: Ik zie dat je hebt geprobeerd te chatten met mijn collega Wilma, maar haar berichten kwamen blijkbaar niet bij jou binnen, terwijl ze deze wel verstuurde. Ze negeerde je dus in ieder geval niet! 😉

Dan terug op jouw vraag, want daar ging het allemaal om! In ons systeem zie ik niets terug van een aanvraag voor Vriendenkorting. Het zou natuurlijk goed kunnen dat er iets verkeerd is gegaan in het systeem, waardoor de aanvraag niet goed verwerkt is. Ik stuur je een e-mailadres waar je een kopie van de aanvraag naar kunt sturen. Ik ga dan voor je kijken wat ik voor jullie kan betekenen!

Ik zie jouw bericht graag tegemoet, Trudy!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Trudy,

Om alvast even te beginnen: Ik zie dat je hebt geprobeerd te chatten met mijn collega Wilma, maar haar berichten kwamen blijkbaar niet bij jou binnen, terwijl ze deze wel verstuurde. Ze negeerde je dus in ieder geval niet! 😉

Dan terug op jouw vraag, want daar ging het allemaal om! In ons systeem zie ik niets terug van een aanvraag voor Vriendenkorting. Het zou natuurlijk goed kunnen dat er iets verkeerd is gegaan in het systeem, waardoor de aanvraag niet goed verwerkt is. Ik stuur je een e-mailadres waar je een kopie van de aanvraag naar kunt sturen. Ik ga dan voor je kijken wat ik voor jullie kan betekenen!

Ik zie jouw bericht graag tegemoet, Trudy!
Reputatie 2
Hoi David, ik heb jou zojuist de e-mail gestuurd van 12 augustus waarin jullie de ontvangst van mijn aanvraag bevestigen. Wat zijn jullie slecht te bereiken zeg! Telefonisch krijg je niemand te pakken, maar ook niet per chat; het heeft mij bijna 2 uur gekost. Ik hoop dat dit nu snel in orde komt. Bedankt en groet Trudy
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Trudy,

Bedankt voor de bevestiging, ik heb 'm gekregen! Dat kon niet anders, aangezien het onderwerp luid en duidelijk was!

Ik heb de aanvraag gecontroleerd en goedgekeurd. Jullie hebben hier allebei per e-mail een bevestiging van ontvangen en de korting wordt op de volgende factuur verrekend. Als er nog geld over is na de eerste factuur, dan wordt dit met de factuur daarna verrekend.

Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!
Reputatie 2
Hoi David, heel fijn dat je dit opgelost hebt. Ik vind het wel heel jammer dat je bij T-Mobile zo veel moeite moet doen om iemand te spreken te krijgen. Waarom niet gewoon een telefoonnummer met ook de optie om een medewerker aan de lijn te krijgen? Ik moest vanavond de Wehkamp bellen en binnen 20 seconden iemand aan de lijn. Heel fijn! Anyway, ik hoop dat jullie wat met mijn feedback kunnen/doen. Groet Trudy

Reageer