Beantwoord

Aanvragen Vriendenkorting blijven onbeantwoord

• 31 december 2017
  • 21 reacties
  • 612 Bekeken

Al voor meerdere vrienden vriendenkorting aangevraagd. Vervolgens krijg je netjes een bevestigingsmailtje van je aanvraag met de melding dat de ingevulde gegevens gecontroleerd gaan worden.

Vervolgens hoor je dus niets meer.... van geen enkele aanvraag....
Volgens mij gaat er iets goed fout in jullie systeem.
icon

Beste antwoord door David 2 januari 2018, 15:13

Hoi Ivibes71,

Door de feestdagen duurt het wat langer voor we reageren, aangezien er gister niemand werkte. We werken in ieder geval hard door en ieder bericht komt op volgorde van binnenkomst bij ons door!

Je bent goed bezig geweest met aanvragen! Ik zie dat je maar liefst 5 vrienden hebt aangedragen, erg netjes! Ik zie dat er in ieder geval één aanvraag al verwerkt is, dat is het nummer dat eindigt op -137. De andere aanvragen zijn nog niet zo lang geleden gedaan en er is wel een bevestiging van terug te zien, die heb jij ook ontvangen als het goed is. Het kan een tijdje duren voordat de aanvragen helemaal verwerkt zijn, binnen een maand hoor je hier wel bericht over te ontvangen en dan wordt het ook gelijk verrekend met de factuur. Wacht het dus nog even af en trek anders weer aan de bel! We helpen je dan verder met de aanvragen! 🙂
Bekijk origineel

21 reacties

Zou iemand dit na kunnen kijken? Vrienden beginnen inmiddels ook vragen te stellen waarom ze niets meer horen...
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ivibes71,

Door de feestdagen duurt het wat langer voor we reageren, aangezien er gister niemand werkte. We werken in ieder geval hard door en ieder bericht komt op volgorde van binnenkomst bij ons door!

Je bent goed bezig geweest met aanvragen! Ik zie dat je maar liefst 5 vrienden hebt aangedragen, erg netjes! Ik zie dat er in ieder geval één aanvraag al verwerkt is, dat is het nummer dat eindigt op -137. De andere aanvragen zijn nog niet zo lang geleden gedaan en er is wel een bevestiging van terug te zien, die heb jij ook ontvangen als het goed is. Het kan een tijdje duren voordat de aanvragen helemaal verwerkt zijn, binnen een maand hoor je hier wel bericht over te ontvangen en dan wordt het ook gelijk verrekend met de factuur. Wacht het dus nog even af en trek anders weer aan de bel! We helpen je dan verder met de aanvragen! 🙂
Bedankt voor je reactie David en nog de beste wensen. Begrijp dat het wat langer duurt rond de feestdagen.

De aanvraag die wel al verwerkt was (eindigt op -137) is echter door een vriend gedaan voor mij als nieuwe klant. Hier heb ik op de 21ste ook een bevestiging van gehad. Deze is echter niet verwerkt in m'n nieuwe factuur van gisteren.
De overige 5 vriendenkortingaanvragen heb ik zelf dus aangedragen waarvan er dus klaarblijkelijk nog geen een helemaal verwerkt is. Maar neem dus aan dat dit allemaal nog goed gaat komen.
groet
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ivibes71,

Geen zorgen, soms duurt de verwerking van het bedrag te lang om nog aan de eerstvolgende factuur toe te voegen. Ik zie het bedrag echter wel echt toegeschreven staan in ons systeem, dus ik weet zeker dat de korting die bij het nummer -137 hoort, op de volgende factuur wordt toegekend!

Voor de andere nummers kun je het inderdaad even in de gaten houden. Zoals David zei kan het even duren, maar als je merkt dat de korting niet goed verwerkt wordt, dan kun je bij ons terecht en gaan we het voor jou fixen! Dat komt dus hoe dan ook helemaal goed. 🙂
Van 5 aanvragen voor vriendenkorting nog steeds geen definitieve goedkeuring ontvangen.
Aan het eind van deze maand stopt deze actie. Als dan bijvoorbeeld blijkt dat er 1 of meerdere niet goedgekeurd zijn, kan ik geen actie meer ondernemen om alsnog wat nieuws in te dienen...

Zou wel fijn zijn als jullie de boel gewoon even bevestigen... zo laten jullie iedereen in het ongewisse en is de actie straks voorbij...
Reputatie 6
Badge +17
Hoi ivibes71,

Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Je hebt op tijd bij ons aangekaart dat je gebruik hebt gemaakt van de vriendenkorting. Uiteindelijk ga je de kortingen krijgen, of de actie nou verlopen is of niet! No worries. 😉
Dat zal wel maar je weet niet of alle aanvragen voldoen aan de spelregels. Als straks blijkt dat er een of meerdere aanvragen niet aan de spelregels voldoen kan je geen actie ondernemen om nog een ander aan te melden. Dit omdat je na een maand nog steeds geen reactie hebt gekregen zoals jullie wel in de eerste mail beloven.

"Wij gaan nu eerst jullie gegevens controleren. Als jullie inderdaad voldoen aan de spelregels van T-Mobile Vriendenkorting, dan geven we jullie 25 euro korting. Zowel jij als de vriend die je bij ons hebt aangebracht, ontvangen hierover een e-mail."

Ik kom hier toevallig nog vragen op het forum maar het gros weet dus helemaal van niets...
Eerst was het door de feestdagen, inmiddels zijn we alweer bijna 3 weken verder in januari.
Wat is er nou zo moeilijk aan om die aanvragen te bevestigen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi ivibes,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb je resterende 4 aanvragen doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij gaan dit oppakken en zorgen dat je bericht krijgt van je aanvragen. Ik heb er vertrouwen in dat het nu wel goed komt!
Het gaat om 5 onbevestigde aanvragen.... dus ik heb er iets minder vertrouwen in dat het goed gaat komen...

Eindigend op de volgende nummers...
******0162
******7059
******2833
******7116
******0913

Mails kan ik eventueel doorsturen....
Reputatie 6
Badge +17
Hoi ivibes71,

Zou je mij voor de zekerheid het nummer wat eindigt op 833 willen sturen in een privébericht? Dan zorg ik er voor dat, als deze niet is doorgegeven aan de juiste afdeling, dat dit alsnog gebeurt.

Ik wacht je reactie af. 🙂
Het schijnt heel lastig te zijn voor T-mobile om dingen die in de winkel gezegd worden na te komen.
zoals de vriendenkorting wacht ik al zeker 4 maand op.
Als het gevalletje hetzelfde als deezer flex (vast) is dan denk ik dat ik maar eens verder ga kijken.
Deezer is al geregeld hoor.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Johannes,

Zo lang zou het niet moeten duren. We helderen de situatie graag voor je op! Wanneer is de aanvraag precies gedaan? Is de aanvraag gedaan door de persoon die al een contract had en niet door de persoon die pas een contract is aangegaan? Heb jij of de persoon die de aanvraag heeft gedaan nog een bevestiging van de aanvraag?

Een hoop vragen, maar op deze manier kunnen we sneller en makkelijker op zoek gaan naar de reden waarom de aanvraag nog niet is verwerkt! Ik ben erg benieuwd naar je reactie Johannes.
7oktober 2017 en is door mij gedaan en ik heb een bevestiging van de aanvraag
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Johannnesss,

Ik stuur je een privébericht met meer informatie!
Hoi ivibes71,
Zou je mij voor de zekerheid het nummer wat eindigt op 833 willen sturen in een privébericht? Dan zorg ik er voor dat, als deze niet is doorgegeven aan de juiste afdeling, dat dit alsnog gebeurt.
Ik wacht je reactie af. :)

done...

Hi ivibes,
Dankjewel voor je reactie. Ik heb je resterende 4 aanvragen doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij gaan dit oppakken en zorgen dat je bericht krijgt van je aanvragen. Ik heb er vertrouwen in dat het nu wel goed komt!

...nog geen enkele reactie....
Een maand geleden begon ik dit topic omdat al mijn 5 aanvragen voor Vriendenkorting onbeantwoord bleven.
Na diverse toezeggingen en loze beloftes en inmiddels een maand later weet ik nog steeds niets....
En nu is de Vriendekortingactie over anderhalf dag afgelopen. Dus als straks blijkt dat er aanvragen niet goed zijn kan ik geen nieuw aanvragen meer indienen... bedankt voor de snelle service jongens!

Valt me echt smerig tegen van T-Mobile, wat een slechte service en een hoop blablabla. Ik zal dan ook geen vrienden meer aanraden over te stappen als dit al niet goed kan gaan...triest...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ivibes,

Ik begrijp dat het nu wat moeizamer is verlopen als normaal, maar ik kan je garanderen dat mijn collega's en ik ons best hebben gedaan om dit op te lossen! Ik zie dan ook dat de resterende aanvragen zijn opgepakt en dat je op 23/1 een bevestiging hebt ontvangen. De korting wordt alsnog toegevoegd en zal verrekend worden met volgende factuur(en).
Net weer een nieuwe factuur ontvangen maar de aanvragen voor vriendenkorting zijn nog steeds niet verwerkt......
5 aanvragen voor vriendenkorting en allen meer dan twee maanden oud.....
nog steeds niets...
Reputatie 7
Badge +19
Hoi ivibes71,

Het spijt me dat het zo moeizaam verloopt, maar ik beloof je dat we dit sowieso voor je gaan oplossen! Ik zie wel dat de kortingen toegevoegd hadden moeten zijn, dus ik heb hier wederom een melding van gemaakt. Ik ga er vanuit dat het nu goed wordt opgepakt, en nogmaals: mocht dat toch niet zo zijn, dan gaan wij ervoor zorgen dat dit goedkomt!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi ivibes71,

De kortingen zijn inmiddels toegevoegd, ik zie dat ook terug in onze systemen! Jullie zullen dit terugzien op de volgende facturen!

Fijn weekend alvast. 😃

Reageer