Beantwoord

Abbonement

• 28 april 2019
  • 9 reacties
  • 713 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Goeieavond,

Mijn abbo loopt tot 2021, in jan 2020 heb ik met het bedrag wat nu nog openstaat mijn abbo afbetaald. Mijn vraag is waarom loopt mijn abbo dan tot 2021??
icon

Beste antwoord door CrisTien 28 april 2019, 22:37

Het bedrag van je telefoon is verdeeld over 24 maanden. Als jij besluit om de telefoon sneller te betalen zal het maandbedrag worden aangepast. Maar zolang de telefoon niet is afbetaald blijft dat bedrag gewoon staan.
(Zie je contract in je account voor meer uitleg)

Ik ben ook een klant en kan niet in jouw gegevens kijken, maar ik weet wel dat de kosten van je telefoon worden verdeeld over de maanden dat je het contract bent aangegaan,

Het afkopen van je toestel verschilt per situatie. Heb je een Toestelkrediet en wil je dat in één keer afbetalen? Ga dan naar My T-Mobile en kies 'Mijn abonnement'. Je ziet de hoogte van het toestelkrediet, hoeveel je inmiddels al hebt afbetaald, en hoeveel nog te gaan is. Ook kun je direct het hele toestelkrediet betalen via iDeal.
Groetjes.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @REK Je bedoelt vast 2019? Kloppen de datums in je bericht wel?

Begrijp ik het goed dat je een 2 jarig abonnement hebt afgesloten en gelijk voor de hele periode hebt betaald? En ook gelijk hebt opgezegd?
Is het mogelijk om iets duidelijker te omschrijven wat het probleem is?
Hi @CrisTien

Nee ik heb het over 2020, ik heb een 2 jarig abbonnement gestart in 2019 en ik heb nog een bedrag open staan die ik moet betalen 39 euro per maand en in Jan 2020 heb ik dat open staande bedrag al lang afbetaald. Mijn abbo loopt tot jan 2021

Ik heb nog niks afbetaald maar in jan 2020 heb ik het al wel al lang afbetaald met per maand betalen.
Reputatie 7
Badge +20
@REK Heb je het over een gekochte Telefoon met abonnement?
Als je telefoon is afbetaald ga je minder betalen voor je abonnement.
omdat je een contract voor Twee jaar hebt afgesloten loopt je abo door tot einde contract datum
@CrisTien

Klopt, abbo met telefoon

Ja dat begrijp ik maar waarom moet ik tot 2021 39 euro betalen terwel ik het in jan 2020 al wel heb afbetaald het bedrag.
Reputatie 7
Badge +20
Het bedrag van je telefoon is verdeeld over 24 maanden. Als jij besluit om de telefoon sneller te betalen zal het maandbedrag worden aangepast. Maar zolang de telefoon niet is afbetaald blijft dat bedrag gewoon staan.
(Zie je contract in je account voor meer uitleg)

Ik ben ook een klant en kan niet in jouw gegevens kijken, maar ik weet wel dat de kosten van je telefoon worden verdeeld over de maanden dat je het contract bent aangegaan,

Het afkopen van je toestel verschilt per situatie. Heb je een Toestelkrediet en wil je dat in één keer afbetalen? Ga dan naar My T-Mobile en kies 'Mijn abonnement'. Je ziet de hoogte van het toestelkrediet, hoeveel je inmiddels al hebt afbetaald, en hoeveel nog te gaan is. Ook kun je direct het hele toestelkrediet betalen via iDeal.
Groetjes.
Reputatie 4
Badge +4
@CrisTien

Klopt, abbo met telefoon

Ja dat begrijp ik maar waarom moet ik tot 2021 39 euro betalen terwel ik het in jan 2020 al wel heb afbetaald het bedrag.

Als je in 2019 een abonnement met telefoon hebt afgesloten dan zijn er in jan 2020 toch nog geen 24 maanden afgelost op de toestel lening? Het maandelijkse bedrag dat je betaalt is abonnement + aflossing op de toestel lening.
@pipodeclown_2

Klopt! Ik heb t namelijk uitgerekend en dan kom ik wel uit op jan 2020! Daarom vond ik het raar s ik snap het nu beter! Bedankt! @CrisTien
Hi,

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten op 3 juli in verband met mijn verhuizing. Aan de telefoon kreeg ik toen te horen dat ik opnieuw 6 maanden 20 euro korting zou ontvangen. Nu staat deze korting onder 'Mijn abonnement' echter nog niet verwerkt. Ik heb de vorige keer dat ik mijn abonnement afsloot ook al deze fout meegemaakt en dat verschil heb ik nu nog steeds niet terug. Ik hoop dat dit nu wel goed kan worden aangepast. Heb er overigens ook al 2 keer voor gebeld maar 2x geen reactie meer gehad.

Groet Menno
Reputatie 7
Badge +20
Hi Menno,

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer