Beantwoord

Abbonement met dubbele kosten

• 14 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 128 Bekeken

Ik heb sinds 6 augustus mijn abbonement verlengt. Maar eerst klopte de belstatus niet en toen ik dat hier aangaf was dat ineens verholpen. Maar ik heb in de winkel bij tmobile zelf met het verlegenen een verzekering voor mijn telefoon toestel er bik gepakt van 14.95 per maand. Die er van de week nog bij stond bij mn huidige abbonement. Maar toestraks kreeg ik een factuur van 9 augustus zonder de verzekering erbij, en ik kan het nu nergens meer terug vinden. Hoe kan ik dit veranderen en weet ik zeker dat ik nier dubbel ga betalen?
En mijn volgende vraag is. Zoals ik al zei 6 augustus ging mijn verlenging in maar, ik krijg nu een factuur van 9 augustus met erop de kosten voor mijn huidige abbonement + de kosten van de maand juli er op. En daarvoor heb ik nog een rekening betaald van de maand juli?.. dus eingelijk betaal ik nu dus 2 x de zelfde maand?

Mvg!
icon

Beste antwoord door Sam- 15 augustus 2016, 14:31

Hoi Sprunkje,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid en zekerheid over wilt hebben. We helpen je hier natuurlijk graag bij.

Om eerst je vraag met betrekking tot de verzekering te beantwoorden; de kosten van je verzekering worden niet op de T-Mobile facturen weergegeven. ACE verzekeringen stuurt zelf ook geen facturen op, maar om meer duidelijkheid te krijgen over je verzekering en toekomstige kosten kan je wel telefonisch contact met ze opnemen. Ze helpen je hier graag bij.

Ik heb gelijk je laatste factuur erbij gepakt. Hierop zie ik maandkosten die je vooruit hebt betaald. Dit zijn de maandkosten van je nieuwe abonnement, dus dit klopt. Daarnaast zie ik ook dat er gebruikskosten zijn gemaakt buiten de bundel. Omdat wij vooraf niet weten welke kosten je buiten de bundel maakt, worden deze altijd achteraf in rekening gebracht. Vandaar dat er op je laatste factuur kosten staan die gemaakt zijn in juli.

Zijn hiermee je vragen naar tevredenheid beantwoord? Heb je nog vragen of verzoeken? Laat het ons weten, want we helpen je graag verder!
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +13
Bestek Sprunkje bundels zijn na een verlenging altijd 24/48 uur van slag en daarna kloppen ze weer dus dat heb je goed gezien.
En zo te lezen was je abonnement al verlopen waardoor je nieuwe gelijk inging?

Verder betaal je tm die 5 augustus je oude abonement en vanaf 6 augustus je nieuwe abonement.
Wat er bij jouw gebeurt kan zijn is dat de factuur al was opgemaakt op het moment dat jij de verlenging afsloot.

Maar weet je zeker dat je nu 2 facturen heb?
Of is de ene een factuur die al betaalt had moeten zijn misschien?

Een factuur na wijziging is namelijk altijd afwijkend,
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/gewijzigde-factuur
Nee er klopt iets zeker niet, en ik had in juni al mijn verleging veranderd zeg maar maar dat gaat altijd pas in als de oude echt verloopt. En die factuur van juli is betaald alleen die gene waar ik t nu ovee heb van 9 augustus niet omdat als t fout is ik t niet terug kan halen. Maar er kloppen veel dingen niet. Ik bel maandag wel naar klantenservice
Badge +13
Maar je heb dus echt 2 facturen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sprunkje,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid en zekerheid over wilt hebben. We helpen je hier natuurlijk graag bij.

Om eerst je vraag met betrekking tot de verzekering te beantwoorden; de kosten van je verzekering worden niet op de T-Mobile facturen weergegeven. ACE verzekeringen stuurt zelf ook geen facturen op, maar om meer duidelijkheid te krijgen over je verzekering en toekomstige kosten kan je wel telefonisch contact met ze opnemen. Ze helpen je hier graag bij.

Ik heb gelijk je laatste factuur erbij gepakt. Hierop zie ik maandkosten die je vooruit hebt betaald. Dit zijn de maandkosten van je nieuwe abonnement, dus dit klopt. Daarnaast zie ik ook dat er gebruikskosten zijn gemaakt buiten de bundel. Omdat wij vooraf niet weten welke kosten je buiten de bundel maakt, worden deze altijd achteraf in rekening gebracht. Vandaar dat er op je laatste factuur kosten staan die gemaakt zijn in juli.

Zijn hiermee je vragen naar tevredenheid beantwoord? Heb je nog vragen of verzoeken? Laat het ons weten, want we helpen je graag verder!

Reageer