Beantwoord

Abbonement omgezet na prepaid..

  • 21 mei 2019
  • 1 reactie
  • 578 Bekeken

Hallo, ik heb een betaalregeling met T-Mobile, waar ik een achterstand van € 41,39 op had, nu ben ik omgezet na prepaid, kan dit weer worden omgezet na m'n abbonement? aangezien ik de achterstand op m'n regeling voldaan heb....
icon

Beste antwoord door Seccie 22 mei 2019, 11:04

Goedemorgen @fctjarno,



Goed om te lezen dat je openstaande bedrag inmiddels voldaan hebt.



Als het abonnement is omgezet naar T-Mobile Prepaid vanwege een betalingsachterstand en je hebt de openstaande facturen voldaan, dan kun je telefonisch contact opnemen met de T-Mobile Incassoafdeling: (06-14404040) voor het heractiveren van je abonnement.



Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je doen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Goedemorgen @fctjarno,

Goed om te lezen dat je openstaande bedrag inmiddels voldaan hebt.

Als het abonnement is omgezet naar T-Mobile Prepaid vanwege een betalingsachterstand en je hebt de openstaande facturen voldaan, dan kun je telefonisch contact opnemen met de T-Mobile Incassoafdeling: (06-14404040) voor het heractiveren van je abonnement.

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je doen?

Reageer