Vraag

abonnement duurder?

• 13 november 2019
  • 17 reacties
  • 845 Bekeken

• is een Top Poster
  • 9 reacties

Waarom is mijn abonnement opeens zoveel duurder??

17 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo@Sab23 Welkom in de community van T-mobile.

Vertel eens iets meer! Welk abonnement? Thuis of mobile?
Heb je een verlenging gedaan?

Hoeveel duurder ben je nu uit?

Is je eventuele klantvoordeel al geactiveerd? 
Een hoop vragen om duidelijk te krijgen wat precies het probleem is, zodat de moderators je sneller kunnen helpen als dat nodig mocht zijn👍🏻

Mobiel, geen verlenging, ongeveer 15 euro meer.

Klant voordeel staat aan. 

Reputatie 7
Badge +18

@Sab23 ik weet niet welk abbonement je hebt maar na het einde van je contract wordt je abbonement maandelijks opzegbaar. Na het einde van je contract behoud je wel klantvoordeel maar stijgt de prijs.

Bovenstaande is bijv mij scenario. Ik betaal die 50 euro ipv 30 euro - 5 euro klantvoordeel dus €45 Na einde contract als ik niet opzeg of verleng.

Reputatie 7
Badge +20

@Sab23 
Meestal staat er een verklaring op je factuur?? 

Extra kosten op je factuur?

Servicenummers

Extra kosten voor bellen naar servicenummers (bijv. 0900-nummers) vallen niet binnen je abonnement.

Mobiele internetdiensten

Films, muziek en games op mobiele sites (FTMSC) kan je ook via je T-Mobile factuur betalen.

Apps betalen via factuur

Als je apps hebt gekocht kan je die op je factuur zien als ‘Overige aankopen bij derde partijen’.

Reputatie 7
Badge +18

@Waqqas Als er geen einddatum bij je korting staat dan loopt ie gewoon door na 2 jaar. 

Kan er ook nog iemand van t mobile dit bekijken?

Reputatie 7
Badge +18

@Sab23  welk abbonement heb je? En indien je unlimited hebt ontvang je 5 euro klantvoordeel of heb je een beperkt abbonement met 2,50 klantvoordeel?

10gb en 120belmin

Reputatie 7
Badge +18

Je betaalt nu €32,50 - €2,50 klantvoordeel dus €30 euro per maand na je contract einddatum.

Als je verlengt worden de kosten weer minder!

Reputatie 7
Badge +20

Kan er ook nog iemand van t mobile dit bekijken?

Ik zal morgen de moderators even extra op dit onderwerp wijzen. Hopelijk kunnen ze je helpen.
Als het een en ander niet klopt komt het vast wel goed.

Groetjes. 

Reputatie 6
Badge +8

Hi ! @Sab23 

Dit ga ik gelijk voor je uitzoeken! Hiervoor heb ik wel wat meer gegevens van je nodig. Kun je mij in een privébericht (in mijn profiel) je naam, 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? Met deze gegevens kijk ik makkelijk met je mee! :grinning:

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Ik heb het je al verstuurd, kan iemand er naar kijken van T-Mobile. Duurt wel lang zo, jullie hebben ook geen chat of email? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sab23,

Jouw privébericht zal maandag door Evy worden opgepakt, aangezien zij nu weekend heeft. De Community is geen livechat of Facebook Messenger, dus een reactie is er niet altijd binnen een paar uur. Je kunt natuurlijk ook via een van de andere kanalen contact met ons opnemen.

Voor nu in ieder geval een goed weekend!

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Sab23 

Ik ben gelijk je facturen in gedoken en ik zie inderdaad een wijziging in het abonnement. Het bedrag van de bijbehorende standaard korting is veranderd naar €0,50 in plaats van €15,-. Dit zal op je volgende factuur worden gecorrigeerd. Laat je het even weten als dit (onverwachts) niet gebeurt? Dan kunnen wij dit altijd handmatig corrigeren voor je. Op onze website kun je hier alles over lezen! :grinning:

Ben je zo voldoende geholpen met je vraag over jouw factuur? Mocht je nog andere vragen hebben dan ben ik er altijd om je verder te helpen!

Dus ik moet nu eerst jullie fout betalen en dan pas volgende maand krijg ik dit in mindering? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sab23,

Het is geen fout, maar dit is hoe het systeem werkt met bundelwijzigingen en de facturen die daarna volgen. Geen zorgen, op de volgende factuur komt het in orde!

Hi@Sab23,

Het is geen fout, maar dit is hoe het systeem werkt met bundelwijzigingen en de facturen die daarna volgen. Geen zorgen, op de volgende factuur komt het in orde!

Oke bedankt

Reageer