Beantwoord

Abonnement gewijzigd

• 15 maart 2017
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Vorige week kwam ik er achter dat ik door mijn belminuten heen was. Hierdoor heb ik mijn abonnement gewijzigd van 120 belminuten naar onbeperkt in Nederland. Op dat moment stond de teller op extra betalen ; 15 euro na de wijziging dacht ik dat dit dus wel goed zou zitten maar dacht vandaag ik ga nog eens even kijken staat en tot mijn grote verbazing staat de teller op 30 euro terwijl mijn bundel onbeperkt bellen is. Wat gaat hier fout?
icon

Beste antwoord door Hajar 16 maart 2017, 10:56

Hi TeaCrackers,

Ik zie dat je gister contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat mijn collega jou meer duidelijk heeft gegeven. Doordat jij jouw bundel tussentijds hebt gewijzigd, heb je niet je volledige tegoed maar tegoed naar verhouding ontvangen tot 8 maart. Op deze pagina vind je meer informatie over een factuur na een wijziging.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi TeaCrackers,

Ik zie dat je gister contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat mijn collega jou meer duidelijk heeft gegeven. Doordat jij jouw bundel tussentijds hebt gewijzigd, heb je niet je volledige tegoed maar tegoed naar verhouding ontvangen tot 8 maart. Op deze pagina vind je meer informatie over een factuur na een wijziging.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid!