Beantwoord

Abonnement hoger uit gevallen

• 22 juli 2013
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Ik heb via Typhone mijn abonnement verlengd. Daar kreeg ik startabonnement en VM iphone gratis de gehele contractsperiode.
Maar op mijn factuur zie ik ze gewoon bij staan.
icon

Beste antwoord door Chantal01 23 juli 2013, 08:17

@KChan

De korting is inderdaad onderaan de factuur bij 'kortingen/overige kosten' toegevoegd. De eerste factuur is hoger omdat je het tegoed naar verhouding hebt ontvangen. Dit omdat het abonnement is ingegaan op 24 juni 2013 en je maandelijks de volledige bundel op de 18e ontvangt. Je betaalt op deze factuur dus van 18 juni tot en met 15 augustus. Volgende maand zal er wel gewoon 1 maand in rekening worden gebracht. Ik hoop dat het je op deze manier verduidelijking heeft gegeven. Zo niet, laat het dan weten.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo,

Als het goed is worden de kortingen er er onder weer afgetrokken.

T-mobile vermeldt altijd de volledige prijs en zet dan de gemaakte prijsafspraken er als korting onder.

Zeker bij de eerste factuur is dat even een rekensom maar hij klopt vaak wel.
Klopt het totaalbedrag inclusief BTW wel? Hou rekening met eventuele aansluitkosten en dat de eerste maand mogelijk een langere termijn wordt berekend dan een maand.
@KChan

De korting is inderdaad onderaan de factuur bij 'kortingen/overige kosten' toegevoegd. De eerste factuur is hoger omdat je het tegoed naar verhouding hebt ontvangen. Dit omdat het abonnement is ingegaan op 24 juni 2013 en je maandelijks de volledige bundel op de 18e ontvangt. Je betaalt op deze factuur dus van 18 juni tot en met 15 augustus. Volgende maand zal er wel gewoon 1 maand in rekening worden gebracht. Ik hoop dat het je op deze manier verduidelijking heeft gegeven. Zo niet, laat het dan weten.

Reageer