Beantwoord

Abonnement, maandkosten zijn opeens hoger

  • 28 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

de vraag is ik heb een t mobiele abonnement van 14,25 euro maar de de incasso van mijn abonnement ligt veel hoger dan deze bedrag
icon

Beste antwoord door Muberra 28 augustus 2017, 17:41

Hi Ali,

Welkom op ons forum!

Ik zal je meteen meer informatie geven. De reden dat de laatste facturen hoger zijn uitgevallen, heeft te maken met 'Diensten Mobiel Internet'. Dat staat ook achter de extra kosten wanneer je kijkt op jouw facturen op My T-Mobile. Diensten Mobiel Internet geeft aan dat er een dienst is afgenomen die mobiel wordt betaald. Een voorbeeld hiervan zijn credits die je bijvoorbeeld voor een bepaalde game aanschaft. Dit soort dingen gebeuren door (vaak) per ongeluk op advertenties te klikken of andere reclames. Het kan iedereen overkomen!

Via de website van Payinfo kan je meer informatie opvragen over de lopende abonnementen op mobiele betalingen en SMS diensten. Diensten Mobiel Internet kun je ook stopzetten via Payinfo. Daarnaast kan je via My T-Mobile een blokkade plaatsen bij 'aankopen bij derde partijen', om dit in de toekomst te voorkomen. Dan ben je meteen beschermd en veilig voor extra kosten. Kijk ook in dit speciale topic waarin wij alle informatie geven & hierin leggen wij ook meteen uit wat je kunt doen als je het niet eens bent met de kosten die hiervoor in rekening zijn gebracht.

Ik hoop dat ik meer duidelijkheid heb kunnen verschaffen. Als je nog vragen hebt, sta ik voor je klaar! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hi Ali,

Welkom op ons forum!

Ik zal je meteen meer informatie geven. De reden dat de laatste facturen hoger zijn uitgevallen, heeft te maken met 'Diensten Mobiel Internet'. Dat staat ook achter de extra kosten wanneer je kijkt op jouw facturen op My T-Mobile. Diensten Mobiel Internet geeft aan dat er een dienst is afgenomen die mobiel wordt betaald. Een voorbeeld hiervan zijn credits die je bijvoorbeeld voor een bepaalde game aanschaft. Dit soort dingen gebeuren door (vaak) per ongeluk op advertenties te klikken of andere reclames. Het kan iedereen overkomen!

Via de website van Payinfo kan je meer informatie opvragen over de lopende abonnementen op mobiele betalingen en SMS diensten. Diensten Mobiel Internet kun je ook stopzetten via Payinfo. Daarnaast kan je via My T-Mobile een blokkade plaatsen bij 'aankopen bij derde partijen', om dit in de toekomst te voorkomen. Dan ben je meteen beschermd en veilig voor extra kosten. Kijk ook in dit speciale topic waarin wij alle informatie geven & hierin leggen wij ook meteen uit wat je kunt doen als je het niet eens bent met de kosten die hiervoor in rekening zijn gebracht.

Ik hoop dat ik meer duidelijkheid heb kunnen verschaffen. Als je nog vragen hebt, sta ik voor je klaar! 🙂

Reageer