Beantwoord

Abonnement omgezet naar prepaid

  • 15 december 2019
  • 1 reactie
  • 205 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo ik heb een brief gekregen dat mijn obonnement is omgezet naar prepaid door een betalingsachterstand er zat ook een factuur bij met datum van augustus nu weet ik niet of deze alleen van augustus is of van meedere keren ik kan namelijk niet in mijn mail komen en heb dus ook helaas geen herinneringen gezien nu zou ik ook graag willen weten dat wanneer ik deze achterstsnd betaal  stopt nu mijn abonnement volledig of zit ik nog wel steeds vast aan abonnements kosten omdat deze nu overgezet is naar prepaid ik kan dit helaas niet begrijpen uit de ontvangen brief

Gr harm123

icon

Beste antwoord door David 16 december 2019, 11:41

Hoi Harm,

Hier wil ik je graag meer uitleg over geven, maar ik kan op dit moment alleen nog algemene info geven, omdat je niet op de Community bent geregistreerd met jouw My T-Mobile account. Mocht het na mijn algemene uitleg nog niet duidelijk zijn, stuur dan even in een privébericht via mijn profiel jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan kan ik meekijken en meer specifieke info geven.

Wanneer er een betalingsachterstand is opgelopen zijn de laatste stappen een omzetting naar PrePaid, wat dus in jouw geval is gebeurd, en als laatste stap wordt de openstaande schuld overgedragen aan een incassobureau. Op dat moment kunnen wij er ook niets meer aan doen en loopt het verdere proces via het incassobureau. Ik kan op dit moment dus niet inzien om welke facturen het gaat, maar als je naar je My T-Mobiel gaat, dan kun je wel zelf zien welk bedrag er voldaan moet worden om de betalingsachterstand te voldoen.

Op het moment dat de betalingsachterstand is voldaan, wordt jouw aansluiting weer hersteld en kun je jouw abonnement weer gebruiken. De contractperiode blijft dan onveranderd, dus je behoudt ook gewoon de maandelijkse kosten die betaald moeten worden. Als je de betalingsachterstand niet voldoet wordt het bedrag als afkoopsom van de hele contractperiode overgedragen aan een incassobureau en moet je dus de hele contractperiode gaan betalen.

Ik hoop dat ik je zo genoeg informatie heb gegeven, maar zo niet, stuur me even een berichtje!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Harm,

Hier wil ik je graag meer uitleg over geven, maar ik kan op dit moment alleen nog algemene info geven, omdat je niet op de Community bent geregistreerd met jouw My T-Mobile account. Mocht het na mijn algemene uitleg nog niet duidelijk zijn, stuur dan even in een privébericht via mijn profiel jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan kan ik meekijken en meer specifieke info geven.

Wanneer er een betalingsachterstand is opgelopen zijn de laatste stappen een omzetting naar PrePaid, wat dus in jouw geval is gebeurd, en als laatste stap wordt de openstaande schuld overgedragen aan een incassobureau. Op dat moment kunnen wij er ook niets meer aan doen en loopt het verdere proces via het incassobureau. Ik kan op dit moment dus niet inzien om welke facturen het gaat, maar als je naar je My T-Mobiel gaat, dan kun je wel zelf zien welk bedrag er voldaan moet worden om de betalingsachterstand te voldoen.

Op het moment dat de betalingsachterstand is voldaan, wordt jouw aansluiting weer hersteld en kun je jouw abonnement weer gebruiken. De contractperiode blijft dan onveranderd, dus je behoudt ook gewoon de maandelijkse kosten die betaald moeten worden. Als je de betalingsachterstand niet voldoet wordt het bedrag als afkoopsom van de hele contractperiode overgedragen aan een incassobureau en moet je dus de hele contractperiode gaan betalen.

Ik hoop dat ik je zo genoeg informatie heb gegeven, maar zo niet, stuur me even een berichtje!

Reageer