Vraag

Abonnement verlengd en kosten factuur

• 25 september 2017
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Ik heb vorige week een nieuw abonnement voor mijn dochter afgesloten 3 medewerkers aan de lijn gehad.. verkeerd voorgelicht, mail gekregen met een heel ander verhaal als door de medewerker verteld .. en vervolgens hetzelfde abonnement met een andere uitleg aangesmeerd gekregen per mail bevestigde gehad wat het abonnement zal gaan worden en tevens zojuist een heel verkeerd bedrag afgeschreven.. ben niet tevreden hoe Tmobile met zn al jaren trouwe klanten omgaat

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Avees07,

Zonde dat de service op het moment niet goed verloopt, dat willen we natuurlijk graag voor je rechtzetten!

Het is op dit moment niet helemaal duidelijk wat er volgens jou precies verkeerd is gegaan bij het abonnement en de factuur. Als je hier nog wat meer specifieke uitleg over kunt geven, dan kunnen wij wat gerichter antwoord geven. Nu zal ik in ieder geval algemeen antwoord geven waarvan ik denk dat de vragen gaan.

Het abonnement lijkt helemaal in overeenstemming met het afgesproken contract, dus daar weet ik niet exact van wat de vraag is. De factuur ziet er waarschijnlijk op dit moment verwarrend voor je uit, omdat er dubbele regels op staan voor de bundels. Dit komt doordat er op 15 september verlengd is en op de 17e de nieuwe bundels worden toegekend. Er was dus een extra regel toegevoegd voor de periode van 15 tot en met 16 september. Je ziet daarnaast ook dat er nog een verrekening plaats heeft gevonden voor het oude abonnement, dat is voor diezelfde periode en dat bedrag is afgetrokken van de factuur. Ik snap dat dit wat verwarrend overkomt, maar het klopt wel helemaal!

We horen graag van je of je hier nog vragen over hebt en wat er nog onduidelijk is. Dan helpen we je daar graag verder bij!

Reageer