Beantwoord

Abonnement verlopen, kortingen vervallen

  • 10 maart 2017
  • 1 reactie
  • 185 Bekeken

Blijkbaar moest ik mijn abonnement verlengen, maar is er iets fout gegaan.
Ik betaalde al jaren maandelijks € 16,97 en nu € 33,99!!
Hoe ga ik dit wijzigen?

Dank u wel.
icon

Beste antwoord door Da Flitz 11 maart 2017, 00:49

Hoi koefrie,



Vervelend om te horen dat je nu meer betaald dan je gewend was.

Waarschijnlijk komt dat doordat je door je contractsduur bent, dan is je korting namelijk niet meer geldig. Verlengen is dan de beste oplossing, en met de nieuwe Go abonnementen kun je ook internetten en bellen in de gehele EU

Verlengen kan via My T-Mobile, de T-Mobile winkels, of via de klantenservice

Je kunt verlengen naar een Sim Only (met toestelflexibiliteit) of een contract met toestel naar keuze.



Kijk hier wat Toestelflexibiliteit is en hoe het werkt.



Succes met je keuze..
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi koefrie,

Vervelend om te horen dat je nu meer betaald dan je gewend was.
Waarschijnlijk komt dat doordat je door je contractsduur bent, dan is je korting namelijk niet meer geldig. Verlengen is dan de beste oplossing, en met de nieuwe Go abonnementen kun je ook internetten en bellen in de gehele EU
Verlengen kan via My T-Mobile, de T-Mobile winkels, of via de klantenservice
Je kunt verlengen naar een Sim Only (met toestelflexibiliteit) of een contract met toestel naar keuze.

Kijk hier wat Toestelflexibiliteit is en hoe het werkt.

Succes met je keuze..

Reageer