Abonnementswijziging

• 17 december 2019
  • 4 reacties
  • 215 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo medewerker T-mobile

Ik heb bericht gekregen dat er een factuur (inclusief aansluitkosten) binnenkort van mijn rekening wordt afgeschreven. Ik denk dat het gaat om mijn nieuwe abonnement die ergens 21 à 22 december ingaat. Ik heb er een mail over gehad maar dacht dat het een phishingmail was omdat er een heel ander mobiel nummer in stond. Bovendien begrijp ik ook niet waarom ik aansluitkosten moet betalen aangezien ik al 2 jaar bij jullie klant ben met hetzelfde mobielnummer. Ik heb ook nummerbehoud aangevraagd. Graag hoor ik van u. 

M.vr.gr.

Astrid de Gruiter

4 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hi Astrid,

Dit zoek ik graag voor je uit! Ik ben direct in jouw gegevens gedoken en ik zie dat jouw huidige contract afloopt op 21 december 2019. Dit contract is dan ook niet verlengd, klopt het dat je een nieuw contract hebt afgesloten? In dat geval verklaart dat de nieuwe aansluitkosten! Is dit ook wat je in gedachte had? Kun je mij in een privébericht je naam, 06-nummer (van je nieuwe contract), adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? Met deze gegevens kijk ik makkelijk met je mee!:grinning:

Hallo Evy. Ik zou het heel fijn vinden als je dit voor mij zou willen uitzoeken. Heb via de chat contact gehad maar heb hier niet helemaal een goed gevoel over.

Ik ben namelijk al reeds klant bij jullie en vraag mij af waarom ik dus aansluitkosten moet betalen. Wat ik mij kan herinneren is dat ik waarschijnlijk per ongeluk een aanvraag heb ingevuld van een nieuwe klant (terwijl ik een bestaande klant ben) en daar bij ook om nummerbehoud heb gevraagd. Dit had kk dus niet in de gaten. Later kreeg ik een mail dat dit niet was geaccepteerd en dat ik het een maand van tevoren moest aanvragen.

Dit is mij helemaal ontschoten.  Pas gisteren na de chatsessie herinnerde ik mij dit. Toch blijf ik het vreemd vinden dat dit niet naar boven is gekomen aangezien ik reeds klant ben bij jullie. Dus T-Mobile ook mijn huidige provider is. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik dan toch aansluitkosten moet betalen. 

Wat bedoel je met privé bericht. Kan dat hier op het forum of moet ik een mail sturen?

Reputatie 7
Badge +18

Beste @astri39 

Je kunt Evy een privébericht sturen door op haar profiel naam te klikken en dan op "Stuur bericht"

Groet, Folkert

Hartelijk bedankt voor de info Folkert. Ga ik doen.

Groet,

Astrid

Reageer