Beantwoord

AcceptEmail niet meer mogelijk

  • 23 maart 2017
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

Waarom kun je geen betaallink meer krijgen, ik wil in een keer alle openstaande bedragen betalen en nu hebben ze dat zonder iets door te geven vanaf 6 maart gewijzigd en krijg je die niet meer en via ideaal gaat niet ivm regeling
icon

Beste antwoord door Thalina 23 maart 2017, 15:51

Hoi Kikken,



Wat goed om te lezen dat je alle openstaande bedragen wilt overmaken, dat willen we zeker niet tegenwerken 🙂 Het klopt inderdaad dat het sinds kort niet meer mogelijk is om een AcceptEmail van ons te ontvangen, alleen in bepaalde uitzonderlijke gevallen kan dit nog. Maar gelukkig houden we nog voldoende betaalmogelijkheden over. Zoals mijn collega aan de telefoon al aangaf kun je het bedrag gewoon naar ons overmaken. Dat kan naar NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. T-Mobile. Vermeld in de omschrijving je mobiele telefoonnummer en klantnummer (vind je op je factuur). Ook kun je naar een T-Mobile Shop gaan om daar te betalen. In jouw geval kun je inderdaad het bedrag niet overmaken met iDeal, we zijn hiernaar aan het kijken om dit wel mogelijk te maken.



Ga je het bedrag overmaken naar ons? Als je het bedrag hebt overgemaakt, laat dit dan even weten. Dan verwijder ik de blokkade voor je.



Mocht je nog aanvullende vragen hebben of als ik je nog ergens anders bij kan helpen, dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Kikken,

Wat goed om te lezen dat je alle openstaande bedragen wilt overmaken, dat willen we zeker niet tegenwerken 🙂 Het klopt inderdaad dat het sinds kort niet meer mogelijk is om een AcceptEmail van ons te ontvangen, alleen in bepaalde uitzonderlijke gevallen kan dit nog. Maar gelukkig houden we nog voldoende betaalmogelijkheden over. Zoals mijn collega aan de telefoon al aangaf kun je het bedrag gewoon naar ons overmaken. Dat kan naar NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. T-Mobile. Vermeld in de omschrijving je mobiele telefoonnummer en klantnummer (vind je op je factuur). Ook kun je naar een T-Mobile Shop gaan om daar te betalen. In jouw geval kun je inderdaad het bedrag niet overmaken met iDeal, we zijn hiernaar aan het kijken om dit wel mogelijk te maken.

Ga je het bedrag overmaken naar ons? Als je het bedrag hebt overgemaakt, laat dit dan even weten. Dan verwijder ik de blokkade voor je.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben of als ik je nog ergens anders bij kan helpen, dan hoor ik het graag!

Reageer