Beantwoord

Acceptemail niet ontvangen nav Betalingsregeling

• 3 februari 2017
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

Ik heb betalingsregeling aangevraagd maar ik kreeg geen acceptemail om te kunnen betalen en nu ben ik weer geblokkerd? Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Sam- 3 februari 2017, 17:12

Hallo Siula,

Goed dat je dit bij ons navraagt. Heb je ook geen acceptgiro per post ontvangen van ons?

Ik heb je in ieder geval direct een accept e-mail toegestuurd met daarin de eerste termijn betaling. Deze krijg je binnen 15 minuten binnen. Mocht je niets ontvangen, check dan voor de zekerheid je ongewenst map.

Laat je ons even weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Siula,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Tegenwoordig is het ook mogelijk om een betalingsregeling zelf online aan te vragen. Log hieronder in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je rechts een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt. Check op deze pagina de voorwaarden om een betalingsregeling aan te vragen.

Hopende dat ik je vraag hier mee heb kunnen beantwoorden. Mocht je nog meer vragen hebben dan horen we het wel. Fijne dag.
Reputatie 4
Badge +17
Hallo Siula,

Goed dat je dit bij ons navraagt. Heb je ook geen acceptgiro per post ontvangen van ons?

Ik heb je in ieder geval direct een accept e-mail toegestuurd met daarin de eerste termijn betaling. Deze krijg je binnen 15 minuten binnen. Mocht je niets ontvangen, check dan voor de zekerheid je ongewenst map.

Laat je ons even weten of het is gelukt?
Hallo,
Ik heb niks ontvangen en werd ook niet automatisch afgeschreven.Nu heb ik al geregeld met acceptemail linkje die had je toegestuurd.Probleem is opgelost,ik vraag me af wanneer wordt blokkade verwijderd?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Siula,

Op dit moment hebben we nog niets van je ontvangen. Heb je dit ongeveer tegelijkertijd met jouw bericht gedaan? Het kan namelijk even duren voor je betaling verwerkt is in ons systeem, als je via AcceptEmail betaald hebt.

Ik begrijp trouwens dat dit voor de termijn van je betalingsregeling was, maar ik wil je er ook op wijzen dat de factuur van januari nog niet betaald is. Om verdere administratiekosten en blokkades te voorkomen wil ik je ook adviseren deze zo spoedig mogelijk te voldoen.

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan weet je ons te vinden!

Reageer