Beantwoord

Acceptgiro en automatische incasso

  • 1 september 2016
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Reputatie 2
hallo ik heb een acceptgiro ontvangen van t-mobile maar die is al betaald nu krijg ik een bericht van de ing tot op 8september weer het zelfde bedrag wordt afgehouden hoe kan ik dit wijzigen
icon

Beste antwoord door Amy 2 september 2016, 14:30

Hey Frit,

O,jee! Ik vermoed dat twee dingen elkaar gekruist hebben. Je betaalmethode is namelijk op 30 augustus aangepast naar automatische incasso. De acceptgiro was toen al naar jou onderweg!

Ik zie dat het bedrag nu inderdaad twee keer bij ons binnen is gekomen. Het teveel betaalde bedrag zal open blijven staan en verrekend worden met je aankomende factuur. Mocht je het toch direct terug willen dan kun je het laten storneren bij jouw bank.

Hopelijk heb ik je zo voldoende informatie gegeven! Mochten wij verder nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Frit,

O,jee! Ik vermoed dat twee dingen elkaar gekruist hebben. Je betaalmethode is namelijk op 30 augustus aangepast naar automatische incasso. De acceptgiro was toen al naar jou onderweg!

Ik zie dat het bedrag nu inderdaad twee keer bij ons binnen is gekomen. Het teveel betaalde bedrag zal open blijven staan en verrekend worden met je aankomende factuur. Mocht je het toch direct terug willen dan kun je het laten storneren bij jouw bank.

Hopelijk heb ik je zo voldoende informatie gegeven! Mochten wij verder nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag! 🙂

Reageer