Beantwoord

Acceptgiro omgezet naar automatisch incasso

• 31 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Ik heb mijn betaling vorige maand al aangepast naar automatische incasso. Heb toen ook acceptgiro uitgezet. Nu moet ik weer betalen voor een papieren acceptgiro??!
icon

Beste antwoord door Thalina 1 september 2016, 09:49

Hoi Vanna34,

Dat zou natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn! Ik heb gelijk bij jouw gegevens gekeken en ik zie dat je op 29/07 je betaalwijze hebt aangepast van acceptgiro naar automatisch incasso. Op 01/08 heb je toen een nieuwe factuur ontvangen, waar inderdaad nog kosten voor papieren factuur op staan. Ik denk dat jouw wijziging en het opmaken van deze factuur elkaar net gekruist hebben. Ik zie namelijk op jouw factuur van 31/08 geen kosten voor een papieren factuur staan. Ook in het systeem staat het goed. Uit coulance heb ik de kosten van de papieren factuur op de factuur van 01/08 voor je vergoed. Dit wordt verrekend met jouw komende factuur. Ik hoop dat je blij bent met deze oplossing.

Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Vanna34,

Dat zou natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn! Ik heb gelijk bij jouw gegevens gekeken en ik zie dat je op 29/07 je betaalwijze hebt aangepast van acceptgiro naar automatisch incasso. Op 01/08 heb je toen een nieuwe factuur ontvangen, waar inderdaad nog kosten voor papieren factuur op staan. Ik denk dat jouw wijziging en het opmaken van deze factuur elkaar net gekruist hebben. Ik zie namelijk op jouw factuur van 31/08 geen kosten voor een papieren factuur staan. Ook in het systeem staat het goed. Uit coulance heb ik de kosten van de papieren factuur op de factuur van 01/08 voor je vergoed. Dit wordt verrekend met jouw komende factuur. Ik hoop dat je blij bent met deze oplossing.

Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Ik heb gisteren gekeken naar de factuur en toen stond het er nog op. Vandaag opnieuw gekeken en nu is het er weer af idd. Bedankt voor deze oplossing!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Vanna34,

Waarschijnlijk heb je toen de factuur van vorige maand gezien en later jouw nieuwe factuur. In ieder geval fijn om te horen dat je blij bent met deze oplossing!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Reageer