Beantwoord

Account verifiëren Google play

  • 25 februari 2016
  • 1 reactie
  • 362 Bekeken

ik heb alle tips die in het forum doorgenomen maar nog steeds kan ik niet betalen via facturen t mobile. krijg als error kan het account niet verifiëren nadat er staat we hebben een SMS gestuurd naar de serviceprovider om het account te verifieren
icon

Beste antwoord door David 26 februari 2016, 16:30

Hey DG1066,

Met alle tips neem ik aan dat je dit topic ook had gevonden? :)

In het eerste bericht worden alle mogelijke opties gegeven die je zelf kunt proberen. Als het dan niet lukt hebben we een aantal gegevens van je nodig, die staan ook in datzelfde bericht.

Om het overzichtelijk te houden sluit ik dit topic en verwijs ik je door naar ons algemene topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey DG1066,

Met alle tips neem ik aan dat je dit topic ook had gevonden? :)

In het eerste bericht worden alle mogelijke opties gegeven die je zelf kunt proberen. Als het dan niet lukt hebben we een aantal gegevens van je nodig, die staan ook in datzelfde bericht.

Om het overzichtelijk te houden sluit ik dit topic en verwijs ik je door naar ons algemene topic.