Beantwoord

Accountverificatie Google Playstore

• 8 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Ik probeer de betaling van playstore appartement via t-mobile te laten lopen. Playstore geeft aan een SMS te versturen naar tmobile maar dat de verificatie niet lukt. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? In My Tmobile staat de optie om betalingen bij playstore toe te staan al aangevinkt.
icon

Beste antwoord door Thalina 10 oktober 2016, 15:41

Hoi Dbrouwer71,

Allereerst welkom op het forum!

Ik gok dat je de Playstore app bedoeld en niet appartement! 😉 Begrijpelijk dat je hier gewoon gebruik van wilt kunnen maken. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en daar zie ik geen blokkades staan waardoor dit kan komen. Kun je eens naar de tips in dit algemene topic kijken? Lukt het dan wel? Mocht dit niet helpen, kun je dan in het algemene topic reageren met daarin de volgende gegevens: Google-account (username), wanneer was de laatste onsuccesvolle poging en wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? We helpen je dan graag helpen!

Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dbrouwer71,

Allereerst welkom op het forum!

Ik gok dat je de Playstore app bedoeld en niet appartement! 😉 Begrijpelijk dat je hier gewoon gebruik van wilt kunnen maken. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en daar zie ik geen blokkades staan waardoor dit kan komen. Kun je eens naar de tips in dit algemene topic kijken? Lukt het dan wel? Mocht dit niet helpen, kun je dan in het algemene topic reageren met daarin de volgende gegevens: Google-account (username), wanneer was de laatste onsuccesvolle poging en wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? We helpen je dan graag helpen!

Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic.