Beantwoord

achterstallige betaling voldaan maar blokkade na 13 uur nog niet opgeheven

• 22 maart 2021
  • 5 reacties
  • 65 Bekeken

Goedemorgen, gisteravond om 11 uur is er een blokkade op mijn simkaart geplaatst wegens een achterstallige betaling. Dat is na 30 minuten al betaald maar de blokkade is er de volgende ochtend nog.

Nou heb ik een probleem want ik kan namelijk niet met klantenservice bellen, en ook in de online chat zijn er geen collegas beschikbaar krijg ik te zien.

Ik weet anders ook niet hoe ik dit op kan lossen. Zou u mij a.u.b. kunnen helpen?

icon

Beste antwoord door Hajar 22 maart 2021, 13:06

Hi @TomatoSteve 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je betaling nog verwerkt moet worden. Ik heb voor nu de blokkade alvast verwijderd als je je toestel opnieuw start dan moet het werken. Laat je even weten of het is gelukt?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @TomatoSteve 

Heb je het openstaande bedrag betaald via Ideal of een handmatige overboeking via internetbankieren?

Via Ideal kan de verwerking een uur duren en via een handmatige overboeking kan het tot 2 werkdagen duren.

Vergeet daarna niet je telefoon opnieuw op te starten.

In je T-Mobile account kan je controleren of het openstaande bedrag al als betaald staat.

Ik heb het met ideaal betaald. En ook in de tmobile app staat dat het betaald is inderdaad. Maar de blokkade is er nog :(

En mn telefoon is ook al herstart. Het erge is dat ik met internet niks kan thuis (want de tmobile chat krijg ik 'er zijn momenteel geen collegas' te zien). En kan ook niet naar de klamtenservice zelf bellen. Ik zit schaakmat :D

Reputatie 7
Badge +20

@TomatoSteve  Ik ga kijken of ik een moderator kan vinden die kan helpen. Geen garantie maar ga mijn best doen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @TomatoSteve 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je betaling nog verwerkt moet worden. Ik heb voor nu de blokkade alvast verwijderd als je je toestel opnieuw start dan moet het werken. Laat je even weten of het is gelukt?

Reageer