Beantwoord

Achterstand betaald en administratiekosten

• 22 april 2017
  • 2 reacties
  • 235 Bekeken

Heb ik vorige maand netjes mijn achterstand betaalt. Krijg ik DEZE maand er 15 euro voor in gerekend? WAT DE FUCK? hoe kan dit nu weer? en het leuke. Volgens jullie ben ik pre-paid. Kan ik ook geen betalings regeling aanvragen.

Waar zit jullie logica hier?. Dus ik heb al MEER moeten betalen omdat ik een achterstand had VORIGE MAAND. En nu ineenkeer moet ik er weer 15 euro extra voor betalen?. Goed, MAAR HAAL ME ACCOUNT VAN PRE-PAID DAN. Ik betaal gewoon een abbonoment. Dan wil ik verdomme ook gewoon de volledige acces. Wordt echt heel moe van dit gedoe met jullie
icon

Beste antwoord door Hajar 25 april 2017, 13:14

Hi Troepwan,

Het is niet toegestaan om zo'n taalgebruik te gebruiken op ons forum. Dit staat duidelijk vermeld in onze huisregels. Houd daar rekening mee!

Terugkomen op je vraag; Ik zie dat je niet bent teruggezet naar PrePaid. Je maakt momenteel gewoon gebruik van je abonnement. Dit kun je zelf ook terugzien op My T-Mobile. Ook zie ik dat het inmiddels is gelukt om een betalingsregeling treffen. Zorg ervoor dat je naast de betalingsregeling ook je maandelijks factuur op tijd betaalt. Als je namelijk niet op tijd betaalt dan moet je €15 extra administratiekosten betalen zoals ook vermeld staat op je laatste factuur. Zorg er dus voor dat je op tijd betaalt dan voorkom je ook extra kosten. Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden.

Nu je een betalingsregeling hebt, heb je ook een blokkade voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het weten.
Bekijk origineel

2 reacties

JAAAA heel veel HOOFDLETTERS gaan inderdaad HELPEN met een antwoord te krijgen van mede-klanten....

Oh wacht...

Welkom op het forum waar klanten elkaar onderling helpen. Dit is niet een 'eerste lijn klantenservice', dus als je dingen gedaan wil krijgen die specifiek alleen door medewerkers gedaan kunnen worden kan ik je enkel wijzen op twee vrij belangrijke dingen:
- op het forum duurt het 24 tot 48 uur voordat medewerkers de topics nalopen
- er zijn hele duidelijke huisregels die banden leggen aan hoe je hier mag communiceren...

Wat betreft het eerste, gezien het ook nog eens weekend is, mogelijk handiger om te realiseren dat het momenteel vrij druk is. Via de klantenservice pagina kan je zien dat het momenteel bijna een uur duurt op de chat (maar die is dan weer wel gratis).

Zo ook de andere vormen waar je contact kan opzoeken.

Wel een hint, hoofdletters wordt als schreeuwen ervaren. "verdomme" en "fuck" zijn niet de termen die je zullen helpen en wat betreft de 15 euro, dat klinkt gewoon als de extra kosten omdat je in eerste instantie niet de betalingsverplichtingen zou hebben voldaan. Vervelend, maar niet vreemd verder te noemen.

Als meest nuttige advies, wat en waar je hierna ook verder gaat... Vriendelijkheid zal veel meer gedaan krijgen dan wederom een dergelijk berichtje.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Troepwan,

Het is niet toegestaan om zo'n taalgebruik te gebruiken op ons forum. Dit staat duidelijk vermeld in onze huisregels. Houd daar rekening mee!

Terugkomen op je vraag; Ik zie dat je niet bent teruggezet naar PrePaid. Je maakt momenteel gewoon gebruik van je abonnement. Dit kun je zelf ook terugzien op My T-Mobile. Ook zie ik dat het inmiddels is gelukt om een betalingsregeling treffen. Zorg ervoor dat je naast de betalingsregeling ook je maandelijks factuur op tijd betaalt. Als je namelijk niet op tijd betaalt dan moet je €15 extra administratiekosten betalen zoals ook vermeld staat op je laatste factuur. Zorg er dus voor dat je op tijd betaalt dan voorkom je ook extra kosten. Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden.

Nu je een betalingsregeling hebt, heb je ook een blokkade voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het weten.

Reageer