Beantwoord

Achterstand betaald, nog steeds blokkade

• 25 maart 2019
  • 2 reacties
  • 383 Bekeken

Hallo,

Ik heb een paar uur geleden via my t-mobile de achterstand van €154,52 betaald. Nu zou het zo moeten zijn dan binnen het uur de blokkade opgeheven zou zijn. Dit is helaas niet zo. Ik heb mijn telefoon ook al meerdere keren uit en aan gezet. Zouden jullie mij kunnen helpen om de blokkade er zsm af te krijgen? Ik reis dagelijks ver voor mijn werk en als er iets is moet ik wel bereikbaar zijn..

mvg Linda
icon

Beste antwoord door Jaimy 26 maart 2019, 13:22

Hoi Linda,

Super dat je hebt betaald! Dan moet het inderdaad wel in orde komen met de blokkades, dus ik ga direct even met jou meekijken.

Ik zie inderdaad dat er nog wat blokkades actief waren, dus die heb ik meteen voor jou verwijderd. Als het goed is, kun je nu (na eventueel even opnieuw opstarten) weer alles gebruiken. Laat je weten of het zo inderdaad weer helemaal werkt? 😃

Fijne dag nog verder!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Linda,

Super dat je hebt betaald! Dan moet het inderdaad wel in orde komen met de blokkades, dus ik ga direct even met jou meekijken.

Ik zie inderdaad dat er nog wat blokkades actief waren, dus die heb ik meteen voor jou verwijderd. Als het goed is, kun je nu (na eventueel even opnieuw opstarten) weer alles gebruiken. Laat je weten of het zo inderdaad weer helemaal werkt? 😃

Fijne dag nog verder!
Hallo Jaimy,

yes hij doet het weer. bedankt!

Gr linda

Reageer