Beantwoord

achterstand betaling

• 15 december 2019
  • 4 reacties
  • 222 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Mijn contract is beindigd wegen achterstand betaling mijn abonnement is automatisch omgezet naar prepaid zit ik nu dan nog wel vast aan mijn abonnements kosten naar betaling van mijn achterstand

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 december 2019, 11:47

@Harm123 

Twee topics over hetzelfde onderwerp is niet nodig, de moderators hadden hierop wel gereageerd.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Harm123 

Betaal je de facturen handmatig? Je bent het bedrag gewoon nog schuldig aan T-mobile dus de herinneringen blijf je wel gewoon ontvangen.

Betaal deze wel snel om verdere maatregelen te voorkomen

Hier vind je de betaalgegevens

Nee de betaling gaat automatisch maar ik heb tijdelijk zonder werk gezeten en is er 1 of meedere facturen niet betaald nu heb ik inmiddels een brief gekregen waarin staat dat mijn abonnement ontbonden word en is overgezet naar prepaid ik ga maandag gelijk naar de bank om de betaling te voldoen maar nu vraag ik mij af of ik nog steeds moet betalen voor het abonnement ondanks ik nu prepaid heb want in de brief staat het niet echt duidelijk

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Harm123 

Je hebt nu geen lopende contract dus betaal je ook niet voor je abonnement. Het openstaande bedrag ziet T-mobile nog tegemoet van je.

Reputatie 7
Badge +16

@Harm123 

Twee topics over hetzelfde onderwerp is niet nodig, de moderators hadden hierop wel gereageerd.