Beantwoord

Afbetalen toestel

  • 30 maart 2020
  • 24 reacties
  • 827 Bekeken

Goedemorgen,

 

Ik heb mijn toestel afbetaald via de app. Via de mail heb ik netjes een bevestiging ontvangen.

Wanneer wordt dit in de app aangepast?? Ik zie nog steeds het bedrag wat ik heb afbetaald open staan in de app.

 

groeten,

 

Richard

icon

Beste antwoord door Hajar 30 maart 2020, 14:30

Hi allemaal,

De verwerking van de afbetaling van het toestelkrediet loopt op dit moment niet goed. Het bedrag komt wel binnen, maar op My T-Mobile blijft deze nog zichtbaar. Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!

 

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Richardalb 

Is het bedrag afgeschreven van je rekening? Misschien duurt het eventjes. Kijk het zo nog eens na.

Ja, het bedrag is al van mijn rekening geschreven

Reputatie 7
Badge +18

Bekijk het eens in je MY T-mobile account op de website.

Heb ik bekeken, daar staat precies het zelfde als in de app.

Als ik via MY T-mobile account op de website inlog. Staat erbij toestelkrediet het bedrag wat ik al betaald heb gewoon open.

Reputatie 7
Badge +18

@Richardalb 

Na betaling wordt binnen een uur het toestelkrediet beëindigd, is die tijd al verstreken?

Al lang. Ik heb de betaling afgelopen woensdag gedaan.

Reputatie 3

Hier precies hetzelfde maar dan al twee weken geleden.
Bedrag blijft gewoon in de app staan.
En ik verwacht dat het maandbedrag ook nog via de volgende factuur betaald gaat worden.
Administratief is T-Mobile niet sterk…..

Bij Vodafone heb ik deze actie ook ondernomen en daar ging alles automatisch.
Afmelden BKR en alles netjes verwerkt.

Wist niet dat een telefoon voor een hypotheek ongeveer net zo duur is als twee Ferrari's :grinning:

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

De verwerking van de afbetaling van het toestelkrediet loopt op dit moment niet goed. Het bedrag komt wel binnen, maar op My T-Mobile blijft deze nog zichtbaar. Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!

 

Dank voor het antwoord. Dan wachten we nog even af.

Ik heb exact hetzelfde probleem zou ook graag willen dat het bijgewerkt word. Bevestiging wel ontvangen en bedrag is ook afgeschreven. 

Is er al zicht op wanneer het opgelost is? 

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Whisper380_2 

Goed dat je aan de bel trekt! Mijn collega Hajar geeft het hierboven al aan, we doen er alles aan om het technische probleem op de achtergrond zo snel mogelijk op te lossen! :smile: Mocht je op dit moment nog andere vragen hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag!

Reputatie 3

En wat als het maandbedrag straks toch op de nieuwe factuur staat?

Weer aan de bel trekken?

Ik heb ook hetzefde probleem. Had zaterdag me toestel afbetaald en zie dat er vandaag met de nieuwe factuur, dat het toestelkrediet toch is afgeschreven dus heb ik het uiteindelijk dubbel betaald?? 

Reputatie 7
Badge +18

Hajar geeft aan dat er een storing is dus dan kan je het maandbedrag wel terug verwachten volgens mij.

Nog een paar toevoegingen op mijn vraag.

 

Kunnen jullie wel zien dat ik heb betaald en krijgen we een berichtje als het probleem is opgelost?

 

Groeten,

 

Richard

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

Ik heb voor jullie allemaal een case aangemaakt, zodat dit verder opgepakt kan worden. Ook zullen onze specialisten jullie voorzien van een terugkoppeling zodra het is opgelost en zodra de betalingen worden verwerkt. 

@koopmaro Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je IBAN? Dan maak ik voor jou ook een case aan. Je bent momenteel niet aangemeld met je My T-Mobile account en dus heb ik geen toegang tot je gegevens. Ik hoor graag van je!

Binnenkort krijg ik weer een factuur. Als het daar niet op is aangepast.  Moet ik dan weer contact opnemen of moet/mag ik er van uit gaan dat het wordt opgelost

Zodat ik geen actie hoef te ondernemen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Richardalb 

Het wordt vanzelf gecorrigeerd, maar je kan natuurlijk altijd een vraag stellen op onze Community. 

Reputatie 3

@Hajar ik heb je een berichtje gestuurd maar geen reactie ontvangen.

Staat nu een flink negatief bedrag op mijn factuur en het lijkt erop dat ik deze maand niets hoef te betalen?

Het ineens betalen van een toestel/tablet lijkt een flinke administratieve hobbel.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @koopmaro 

Ik heb gereageerd op je privébericht. 

Bij mij is het nu opgelost. Toestel krediet staat nu op 0.

 

Gisteren bij een Tmobile winkel langs geweest, Kwam eigenlijk voor iets anders.

Het toestelkrediet kwam terloops  te spraken. Deze meneer van de winkel nam contact op met Tmobile callcenter denk ik. Binnen 2 uur was het toestel krediet aangepast. Zo kan het ook.

nu hoop ik maar dat mijn factuur er goed uitziet.

Dan blijf ik met de vraag zitten, waarom kan het via de winkel binnen 2 uur geregeld worden en dat het via deze site het al bijna 9 dagen duurt en nog geen bericht heb gekregen dat het is opgelost.

 

groeten,

Richard

 

Reputatie 3

Bij mij staat het nu ook goed.

Tmobile, kan ik hier uit op halen dat het is opgelost???? of………..

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Richardalb 

Voor jou is het nu ook opgelost zie ik. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens!

Reageer