Beantwoord

Afbetaling telefoon, nieuwe maandelijkse kosten

Hey!

Ik heb zojuist mijn telefoon afbetaald. Mijn maandelijkse kosten waren 68,56 per maand (Door Netflix betaalde ik meer). Er staat nu bij de bundel dat ik 30,00 ga betalen. Wilde even zekerheid of het zo is dat ik vanaf nu, op dit moment 30,00 ga betalen?

icon

Beste antwoord door TAVL 9 mei 2019, 13:15

Goedemiddag @kingsford,

Top dat je jouw toestelkrediet hebt afgelost. Het kan echter even duren voor dit verwerkt is. Het toestelkrediet zal dus op 0 komen te staan in plaats van 30e. Jouw abonnement; unlimited '18 is 35,35e en zal je blijven betalen. Dit zijn de kosten voor het gebruik van bellen en data.

Heb je hiermee een beter inzicht in de kosten van de telefoon en van de diensten die je afneemt?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4
Goedemiddag @kingsford,

Top dat je jouw toestelkrediet hebt afgelost. Het kan echter even duren voor dit verwerkt is. Het toestelkrediet zal dus op 0 komen te staan in plaats van 30e. Jouw abonnement; unlimited '18 is 35,35e en zal je blijven betalen. Dit zijn de kosten voor het gebruik van bellen en data.

Heb je hiermee een beter inzicht in de kosten van de telefoon en van de diensten die je afneemt?

Reageer