Beantwoord

Afgesloten maar wel betaald

• 25 april 2017
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

Hallo
Mijn abbo is afgesloten terwijl ik wel met alles bij ben.
Ik heb wel een regeling maar alles is betaald en kan nog steeds niet bellen ect.
Hoe kan ik dit oplossen
icon

Beste antwoord door Thalina 26 april 2017, 09:07

Hoi Ceecee1,

Begrijpelijk dat je weer zo snel mogelijk bereikbaar wilt zijn als je hebt betaald! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat er een betalingsregeling is aangevraagd op 21/03. Ik zie dat op 10/04 jouw eerste termijn is betaald. Dit termijn had eerder betaald moeten worden, vandaar dat je een blokkade had gekregen. Maar nu ben je weer bij, dus de blokkade zou automatisch verwijderd moeten zijn. Sorry dat dit niet is gebeurd! Ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd. Zet voor alle zekerheid je toestel nog even uit- en aan. Dan moet alles werken.

Laat je weten of alles weer werkt? Alvast een fijne Koningsdag toegewenst morgen!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ceecee1,

Begrijpelijk dat je weer zo snel mogelijk bereikbaar wilt zijn als je hebt betaald! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat er een betalingsregeling is aangevraagd op 21/03. Ik zie dat op 10/04 jouw eerste termijn is betaald. Dit termijn had eerder betaald moeten worden, vandaar dat je een blokkade had gekregen. Maar nu ben je weer bij, dus de blokkade zou automatisch verwijderd moeten zijn. Sorry dat dit niet is gebeurd! Ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd. Zet voor alle zekerheid je toestel nog even uit- en aan. Dan moet alles werken.

Laat je weten of alles weer werkt? Alvast een fijne Koningsdag toegewenst morgen!
Ah super bedankt voor de service
Heb me telefoon weer opnieuw opgestart en alles werkt weer!

Fijne koningadag morgen!

Groetjes
Ik ben afgesloten zonder dat ik openstaande facturen heb. Kunnen jullie voor mij ook even kijken?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @jreinier

Ik zie dat je gister bent verder geholpen door mijn collega. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Hoi Hajar, ja het is opgelost.. Maar het is niet duidelijk waarom ik was afgesloten..
Dat kon je collega ook niet zien.
Hij heeft zich verontschuldigd & de aansluiting hersteld en daarmee de zaak afgerond. Vind het erg vervelend dat er geen contact met jullie mogelijk is (behalve telefonisch contact) wanneer je afgesloten bent.. Als het via deze weg gaat duurt het namelijk een dag..

Reageer