Beantwoord

afgesloten na betalingsachterstand

• 5 september 2020
  • 9 reacties
  • 295 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb helaas een blokkade op mijn mobiel vanwege ik het bedrag van 189,10 nog niet had kunnen betalen, vanwege omstandigheden.Kunnen jullie mij aub helpen, dit bedrag kan ik betalen op 11 september en ik zou het jammer vinden dat mijn regeling vervalt en wil verder geen problemen. Ik baal alleen nu dat ik niet kan bellen omtrent familie omstandigheden en met mijn werk.Willen jullie mij aub helpen? Ik ben juist heel blij dat jullie mij hebben geholpen met een betalingsregeling. Mijn excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet, Samantha de Geus

Klantnummer: 1.6834677

icon

Beste antwoord door Hajar 5 september 2020, 15:05

Hi @Sdegeus 

Allereerst bedankt voor je fijne ervaring bij ons. We willen je natuurlijk ook heel graag bij ons houden! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een betalingsregeling hebt lopen. Wanneer dat het geval is kunnen we geen extra uitstel geven. Je betalingsregeling is wel op schema. Ik zie dat het termijn van september de 16e wordt afgeschreven, gaat dat wel lukken? De factuur van 25-7 staat nog open en het betaaltermijn daarvan is verstreken dus die moet wel zo snel mogelijk betaalt worden. Ik denk graag met je mee! Heb je anders de mogelijkheid om van familie, vrienden of kennissen een voorschot te krijgen? Vaak zijn er lieve mensen die graag willen helpen.  

Ik hoop dat het gaat lukken! Als ik iets anders voor je kan betekenen, laat het vooral weten. 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Sdegeus 

Je bent nu afgesloten en je kan nu dus niks doen, bellen, internetten?

Wanneer je bent afgesloten dan is het helaas zo dat je alles betaald moet hebben voordat je blokkade weer kan worden opgeheven. Doe dit bij voorkeur via IDEAL zodat je zo snel mogelijk weer je mobiele diensten kan gebruiken.

Hier lees je meer informatie omtrent betalen.

https://www.t-mobile.nl/betalen

bij een betalingsregeling wordt er helaas ook geen verdere uitstel gegeven, bij het niet houden aan de regels kunnen er verdere maatregelen genomen worden.

Hoi,

Dat klopt geen internet en kan ook niet bellen.Ik hoop dat alles dan weer aangesloten is als ik dat bedrag betaald heb. Sorry voor de vertraging van mijn betaling en dat ik het helaas de 11e pas kan doen.Ik ben juist heel tevreden met t mobile en als klant wil ik bij jullie blijven.Over paar maanden is mijn abonnement afgelopen en wil ik het verlengen.

Reputatie 7
Badge +18

Fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt over T-Mobile!

Ik ben ook een klant en kan je hiermee niet veel meer mee helpen helaas. Dit zijn nou eenmaal de regels die helaas niet te veranderen zijn.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sdegeus 

Allereerst bedankt voor je fijne ervaring bij ons. We willen je natuurlijk ook heel graag bij ons houden! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een betalingsregeling hebt lopen. Wanneer dat het geval is kunnen we geen extra uitstel geven. Je betalingsregeling is wel op schema. Ik zie dat het termijn van september de 16e wordt afgeschreven, gaat dat wel lukken? De factuur van 25-7 staat nog open en het betaaltermijn daarvan is verstreken dus die moet wel zo snel mogelijk betaalt worden. Ik denk graag met je mee! Heb je anders de mogelijkheid om van familie, vrienden of kennissen een voorschot te krijgen? Vaak zijn er lieve mensen die graag willen helpen.  

Ik hoop dat het gaat lukken! Als ik iets anders voor je kan betekenen, laat het vooral weten. 

Hoi.

11 september lukt het mij wel om 189,10 te betalen. Helaas had ik niemand die mij eerder kan helpen.😒En de 16e termijn ook en anders kan ik dat ook gelijk overmaken? Op de 11e?

Vriendelijke groet, Samantha de Geus

Hoi.

Mijn salaris is dan binnen op de 11e.

Reputatie 7
Badge +20

@Sdegeus Misschien aan je werkgever een voorschot vragen voor dat ze de betaalregeling helemaal stopzetten!?

Of is rood staan op de bank een optie voor die paar dagen?

De opties om te betalen ik lees dat je ook in de winkel kan gaan betalen.

Alvast goed om te weten

• Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen

Dat heb ik ook gevraagd, maar ik krijg helaas niet eerder een voorschot. Daarom dat ik jullie ook wel in kennis wilt stellen dat ik echt alles heb probeerd. Ik zorg ervoor dat ik de 11e netjes betaald. 

Sorry voor dit ongemak.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sdegeus 

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.  

Reageer