Goedemorgen,
Ik heb helaas een blokkade op mijn mobiel vanwege ik het bedrag van 189,10 nog niet had kunnen betalen, vanwege omstandigheden.Kunnen jullie mij aub helpen, dit bedrag kan ik betalen op 11 september en ik zou het jammer vinden dat mijn regeling vervalt en wil verder geen problemen. Ik baal alleen nu dat ik niet kan bellen omtrent familie omstandigheden en met mijn werk.Willen jullie mij aub helpen? Ik ben juist heel blij dat jullie mij hebben geholpen met een betalingsregeling. Mijn excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet, Samantha de Geus
Klantnummer: 1.6834677
Beste antwoord door Hajar
Hi
Allereerst bedankt voor je fijne ervaring bij ons. We willen je natuurlijk ook heel graag bij ons houden! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een betalingsregeling hebt lopen. Wanneer dat het geval is kunnen we geen extra uitstel geven. Je betalingsregeling is wel op schema. Ik zie dat het termijn van september de 16e wordt afgeschreven, gaat dat wel lukken? De factuur van 25-7 staat nog open en het betaaltermijn daarvan is verstreken dus die moet wel zo snel mogelijk betaalt worden. Ik denk graag met je mee! Heb je anders de mogelijkheid om van familie, vrienden of kennissen een voorschot te krijgen? Vaak zijn er lieve mensen die graag willen helpen.
Ik hoop dat het gaat lukken! Als ik iets anders voor je kan betekenen, laat het vooral weten.