Beantwoord

Afgesloten na herinnering openstaand bedrag

Ik kom er net achter dat ik afgesloten ben ? Ik heb hier geen waarschuwing of melding van ontvangen. Ik heb alleen een herinnering ontvangen van een openstaan bedrag. Ik betaal maandag het volledige openstaand bedrag met ideal betalen.
Ik vind het heel vervelend dat men dit niet gemeld heeft zodat ik hierop eerder kon reageren. Ik heb mijn telefoon nodig voor het uitvoeren van mijn werkzaamheden en moet bereikbaar zijn ivm persoonlijke omstandigheden(ziekte) binnen de familie. Wanneer ik correct geïnformeerd zou zijn dat ik afgesloten zou worden had ik op tijd uitstel kunnen aanvragen en afsluiting kunnen voorkomen (zoals jullie op jullie site uitleggen)
Hierbij het verzoek om po aangesloten te worden en zodat ik de betaling maandag kan voldoen.
icon

Beste antwoord door Thalina 20 april 2017, 14:48

Hoi DHiariej,

Ik begrijp dat je het liefst gewoon bereikbaar wilt zijn, zeker als iemand ziek is in jouw familie! Ik zie dat er op dit moment nog twee facturen openstaan, van 07/03 en 06/04. Op 05/04 heb je van ons bericht gehad dat jouw laatste factuur nog niet was betaald en of je dit alsnog wilde doen. Een paar dagen later heb je nogmaals een brief van ons ontvangen. Op 16/04 hebben we ook nog een sms gestuurd. Uit jouw verhaal begrijp ik dat je niet alle berichten hebt ontvangen, kan het dat jouw adres niet goed in ons systeem staat? Zou je dat kunnen controleren op My T-Mobile > Gegevens & Instellingen?

Omdat ik hele goed begrijp dat je gewoon bereikbaar wilt zijn als er iemand ziek is in jouw familie, heb ik contact opgenomen met de afdeling Incasso. In principe was het niet meer mogelijk om uitstel van betaling te geven, maar door jouw situatie hebben we bij hoge uitzondering uitstel van betaling gegeven tot aankomende maandag. Ik heb ook de blokkade voor je verwijderd. Als je je toestel uit- en aanzet, moet het weer werken. Zoals je begrijpt zal deze blokkade wel weer teruggeplaatst worden als de betaling aankomende maandag niet binnen is. Ik wil je dan ook adviseren om aankomende maandag het bedrag via iDeal te betalen. Dan is het diezelfde dag nog verwerkt. Dit kan heel makkelijk via My T-Mobile > Facturen.

Ik hoop dat dit in ieder geval wat rust geeft dat je dit weekend gewoon bereikbaar bent! Laat je het weten als ik nog ergens bij kan helpen?

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi,
Wat vervelend om te vernemen dat je bent afgesloten en daar geen bericht van hebt ontvangen. Waarschijnlijk was die herinnering een herinnering om je aan te geven dat je nog moest betalen. Heeft daar ook niet ingestaan wanneer ze je afsluiten als je niet je factuur kan betalen?

Je zegt zelf dat je graag snel weer online wil, waarom betaal je dan nu al niet? Uiteraard kan ik niet in je portemonnee kijken, maar vandaag betalen is sneller weer online! Uiteraard zal een medewerker van T-Mobile bekijken of het mogelijk is om je weer terug aan te sluiten, maar zou zelf toch proberen om eerder te betalen. Nogmaals, dat kan ik nu makkelijk zeggen natuurlijk!

Heel vervelend allemaal en hoop dat T-Mobile iets voor je kan betekenen. Succes en sterkte.
Inderdaad was het een herinnering om aan te geven dat ik nog moest betalen en ik kan pas de 24ste betalen. Daarom was ik blij dat ik een herinnering kreeg. Wanneer met had aangegeven dat ik afgesloten werd had ik nog een uitstel kunnen aanvragen tot de 24ste. Maar die mogelijkheid krijg ik nu niet. Ik begrijp dat online vandaag het snelste is maar dat gaat niet lukken anders had ik niet zo gereageerd omdat ik geen gebruik kan maken van verzoek uitstel ed. Ik hoop echt dat ik vandaag weer aangesloten kan worden want vind dit een hele vervelende situatie.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi DHiariej,

Ik begrijp dat je het liefst gewoon bereikbaar wilt zijn, zeker als iemand ziek is in jouw familie! Ik zie dat er op dit moment nog twee facturen openstaan, van 07/03 en 06/04. Op 05/04 heb je van ons bericht gehad dat jouw laatste factuur nog niet was betaald en of je dit alsnog wilde doen. Een paar dagen later heb je nogmaals een brief van ons ontvangen. Op 16/04 hebben we ook nog een sms gestuurd. Uit jouw verhaal begrijp ik dat je niet alle berichten hebt ontvangen, kan het dat jouw adres niet goed in ons systeem staat? Zou je dat kunnen controleren op My T-Mobile > Gegevens & Instellingen?

Omdat ik hele goed begrijp dat je gewoon bereikbaar wilt zijn als er iemand ziek is in jouw familie, heb ik contact opgenomen met de afdeling Incasso. In principe was het niet meer mogelijk om uitstel van betaling te geven, maar door jouw situatie hebben we bij hoge uitzondering uitstel van betaling gegeven tot aankomende maandag. Ik heb ook de blokkade voor je verwijderd. Als je je toestel uit- en aanzet, moet het weer werken. Zoals je begrijpt zal deze blokkade wel weer teruggeplaatst worden als de betaling aankomende maandag niet binnen is. Ik wil je dan ook adviseren om aankomende maandag het bedrag via iDeal te betalen. Dan is het diezelfde dag nog verwerkt. Dit kan heel makkelijk via My T-Mobile > Facturen.

Ik hoop dat dit in ieder geval wat rust geeft dat je dit weekend gewoon bereikbaar bent! Laat je het weten als ik nog ergens bij kan helpen?

Reageer