Beantwoord

Afgesloten ondanks betaling

  • 27 februari 2017
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Heb een betaling gedaan voor een factuur die nog open stond, heb heb net om 16:59 betaald maar nog steeds afgesloten, moet ik nog Heraansluiting kosten zoja waar kan ik dat doen?
icon

Beste antwoord door David 28 februari 2017, 09:08

Hoi Danajung,



Je hebt jouw vraag twee keer gesteld, namelijk ook in dit topic. Zou je er in het vervolg rekening mee willen houden dat dit niet is toegestaan? Lees hiervoor ook even de huisregels door.



Dit topic gaat op slot en je vraag zal in het andere topic op worden gepakt.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Goedemorgen Danajung,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Ben je inmiddels weer aangesloten? Je kan via My T-Mobile facturen inzien welke facturen je nog niet hebt voldaan en welke wel zijn voldaan. Daarnaast heb je op deze pagina de mogelijkheid om het factuur dan alsnog te voldoen.

Zodra je deze hebt voldaan dan adviseer ik je om even je toestel uit en weer aan te zetten. Als het goed is heb je dan weer gewoon bereik. Laat weten of het is gelukt en zeker als het niet lukt.

Fijne dag!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Danajung,

Je hebt jouw vraag twee keer gesteld, namelijk ook in dit topic. Zou je er in het vervolg rekening mee willen houden dat dit niet is toegestaan? Lees hiervoor ook even de huisregels door.

Dit topic gaat op slot en je vraag zal in het andere topic op worden gepakt.