Beantwoord

Afgesloten. Wat nu?

• 9 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 245 Bekeken

Waarom ben ik afgedloten jullie kunnen het automatisch van de rekening halen maar steets doen jullie het wel en dan weer niet nu heb ik een mail gehad dat ik ben afgesloten maar niet door mijn vout ik heb het maar weer overgemaakt maar zou toch heel graag weer aangesloten worden omdat het mijn vout niet is mvg alie zuiddam bos
icon

Beste antwoord door David 9 augustus 2017, 14:23

Hoi Alie,

Goed dat je even aan de bel trekt over jouw betalingen!

Ik heb even gekeken en zie dat wij gisteren jouw termijn van augustus hebben ontvangen, dat is goed gegaan en toen hebben we ook een blokkade voor je verwijderd. Dit is deze nacht al gebeurd, dus dat is goed gegaan. Heb je daarna al een keer opnieuw opgestart? Je wordt dan opnieuw aangemeld op het netwerk en dan zou het moeten werken. Kun je dit eens proberen? Als het nog niet werkt, laat dan even weten welke melding je krijgt als je wilt bellen/internetten/SMS'en.

Houd er wel rekening mee dat er tijdens een betalingsregeling wel een blokkade op bepaalde diensten geplaatst wordt. Mocht je hier gebruik van willen maken, moet eerst de gehele betalingsregeling voldaan zijn. Dan wordt ook de blokkade daarvan opgeheven!

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan even weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Alie,

Goed dat je even aan de bel trekt over jouw betalingen!

Ik heb even gekeken en zie dat wij gisteren jouw termijn van augustus hebben ontvangen, dat is goed gegaan en toen hebben we ook een blokkade voor je verwijderd. Dit is deze nacht al gebeurd, dus dat is goed gegaan. Heb je daarna al een keer opnieuw opgestart? Je wordt dan opnieuw aangemeld op het netwerk en dan zou het moeten werken. Kun je dit eens proberen? Als het nog niet werkt, laat dan even weten welke melding je krijgt als je wilt bellen/internetten/SMS'en.

Houd er wel rekening mee dat er tijdens een betalingsregeling wel een blokkade op bepaalde diensten geplaatst wordt. Mocht je hier gebruik van willen maken, moet eerst de gehele betalingsregeling voldaan zijn. Dan wordt ook de blokkade daarvan opgeheven!

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan even weten!

Reageer