Beantwoord

Afschrijving op verschillende datums

• 16 maart 2016
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Hallo,
Mijn facturen worden elke maand op een andere datum afgeschreven. Wat is hier de bedoeling van? Want dit is niet heel fijn.

Sinds dat mijn abonnement op mijn naam staat gebeurd dit, daarvoor nooit last van gehad.

Is dit voortaan normaal?
icon

Beste antwoord door David 17 maart 2016, 10:51

Hey Brenda,

Welkom op ons Forum! :)

We schrijven maandelijks het bedrag rond de 12e van de maand af. Dit kan inderdaad soms iets eerder zijn en soms wat later. Als het geld niet op de eerste mogelijkheid kan worden afgeschreven, dan proberen we het een paar dagen later nogmaals.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Brenda,

Welkom op ons Forum! :)

We schrijven maandelijks het bedrag rond de 12e van de maand af. Dit kan inderdaad soms iets eerder zijn en soms wat later. Als het geld niet op de eerste mogelijkheid kan worden afgeschreven, dan proberen we het een paar dagen later nogmaals.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!
Maar waarom dan opeens dat er soms 5 dagen verschil in zit? Terwijl er altijd geld op de rekening staat.
En bij mij wordt het rond de 18e pas eraf gehaald, gemiddeld genomen.
Ik vind het allemaal nogal raar, ook omdat er bij mijn vorige abbo altijd netjes op 1 dezelfde dag werd afgeschreven en nu opeens niet meer.
Het geeft mij wat ongemakken die verschillende datums
Reputatie 7
Badge +15
Hey Brenda,

Helaas is het niet mogelijk om dit aan te passen. Ik zie dat het bedrag in jouw geval rond de 12e wordt afgeschreven. Dit gebeurd telkens ongeveer 3 dagen nadat je factuur beschikbaar is op My T-Mobile. Ik hoop dat het niet al te veel problemen door hebt. Wanneer dit wel het geval is dan zou je er voor kunnen kiezen om via acceptgiro te betalen. Je hebt dan zelf wat meer in de hand wanneer het geld afgeschreven gaat worden. Op deze pagina vind je hier meer informatie over.

Sorry dat we het niet kunnen aanpassen Brenda! Wil je het laten weten als je verder nog vragen hebt?

Reageer