Beantwoord

Afschrijving regeling

  • 11 november 2020
  • 1 reactie
  • 166 Bekeken

Goeden dag ik had een vraag ik heb bij jullie een betalingsregeling en op de site bij de factuur stond dat het de 10e werd afgeschreven dat is gisteren niet gebeurd en daar was ik wel vanuit gegaan nu wil ik hem alsnog zelf betalen maar nou werkt het niet via ideal hoe kan dit opgelost worden? 

icon

Beste antwoord door Evy 11 november 2020, 16:30

Hi @Jeffrey0607 

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer, adres. geboortedatum en de laatste vier cijfers van het IBAN? Dan ga ik kijken wat de status is! :smiley:

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Jeffrey0607 

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer, adres. geboortedatum en de laatste vier cijfers van het IBAN? Dan ga ik kijken wat de status is! :smiley:

Reageer