Beantwoord

Afschrijvingen

• 27 januari 2017
  • 4 reacties
  • 123 Bekeken

er wordt elke keer 55 euro afgeschreven maar ik kan dat nergens terug vinden op de site
icon

Beste antwoord door Anonymous 27 januari 2017, 17:26

Hoi

Welkom op de forum van T-Mobile.

Je facturen kan je terug vinden inde My T-Mobile app en online op internet. Via internet kan je het vinden door op de volgende link te klikken en vervolgens in te loggen en dan krijg je je facturen te zien en kan je controleren waarom T-Mobile 55 euro afschrijft.

De link: https://www.t-mobile.nl/my/facturen
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Je kunt je facturen inzien in je My T-Mobile.
Hoi

Welkom op de forum van T-Mobile.
Je facturen kan je terug vinden inde My T-Mobile app en online op internet. Via internet kan je het vinden door op de volgende link te klikken en vervolgens in te loggen en dan krijg je je facturen te zien en kan je controleren waarom T-Mobile 55 euro afschrijft.

De link: https://www.t-mobile.nl/my/facturen
Dat probleem had ik dus ook er werd elke maand 47 euro van mijn rekening afgehaald maar k kreeg geen facturen van deze bedrag. Nou blijkt dat ik een 2de abonnement op mijn naam heb staat wat al 3 jaar loopt en al die tijd geen facturen gezien. Deze 2de abonnement is nu opgeheven en nou ben in gevecht om mijn geld terug te krijgen. Ik weet dat de fout bij t-mobile zit omdat k toen een verlenging met nummerbehoud heb gedaan en staat ook in het contract tractor maar er is een nieuwe abonnement aangemaakt
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rijome,

Goed dat je aan de bel trekt. Je kan jouw facturen inzien via My T-Mobile> facturen> download en dan zie je de specificatie van jouw factuur. Ik zie dat je hoge kosten hebt gemaakt aan Google play aankopen. Ben je hier bewust van?

Als je vragen hebt over je factuur, laat het mij weten.

@Essie1905;

Jammer om te horen dat je niet bewust was van je tweede abonnement en dat je er per veel later bent achtergekomen. Je geeft aan dat je een verlenging met nummerbehoud hebt gedaan, maar eigenlijk heb je een nieuw contract afgesloten en niet verlengd. Als je verlengt dan hoef je geen nummerbehoud aan te vragen dit wordt alleen gedaan in geval van een nieuw contract. Goed om te horen dat je nu dat abonnement wel hebt stopgezet.

Als je nog vragen hebt hierover, laat het mij dan weten.

Reageer