Beantwoord

Al gebeld na meerdere afsluitingen, de achterstand is betaald

• 25 mei 2017
  • 4 reacties
  • 85 Bekeken

Gebeld om de blokkade op te heffen, maar dat gebeurt maar niet!!!!
alles is afgelost!!! sterker nog ik betaal voor accept giro en die krijg ik niet maar ik betaal er wel voor elke maand.....
wat een waardeloze service weer......
icon

Beste antwoord door David 25 mei 2017, 12:59

Hoi Eelco,

Ik had het in het andere topic al aangekaart, maar let in het vervolg op jouw berichten, in dit geval met name de uitroeptekens.

In ons systeem zie ik geen enkele openstaande factuur, maar ook geen enkele blokkade. Op 22 mei heeft mijn collega de laatste blokkade verwijderd en sindsdien zou je alles weer moeten kunnen. Start anders jouw toestel even opnieuw op en geef anders aan wat er op dit moment niet lukt. Dan kunnen we je daar verder bij helpen.

We zien jouw reactie graag tegemoet.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +1
Misschien is het handiger om voortaan op tijd de rekening te betalen ipv anderen verwijten met slechte service.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Eelco,

Ik had het in het andere topic al aangekaart, maar let in het vervolg op jouw berichten, in dit geval met name de uitroeptekens.

In ons systeem zie ik geen enkele openstaande factuur, maar ook geen enkele blokkade. Op 22 mei heeft mijn collega de laatste blokkade verwijderd en sindsdien zou je alles weer moeten kunnen. Start anders jouw toestel even opnieuw op en geef anders aan wat er op dit moment niet lukt. Dan kunnen we je daar verder bij helpen.

We zien jouw reactie graag tegemoet.
Ik heb m denk ik al 50 keer herstart.....
Ik krijg elke keer "deze oproep is niet toegestaan" als ik een 0900 nummer bel, nu net nog......
En als antwoord op Hakuin.... Als ik gewoon normaal facturen krijg, had ik allang geen achterstand meer gehad....
geld zat dus dat is echt het probleem niet.
Het probleem is gewoon de chaos bij T-mobile....
Alleen het bellen naar T-mobile al.... ik ben geloof ik in 4 maanden 5 keer afgesloten en dan moet ik 30 km rijden naar mijn ouders om te bellen naar T-mobile... lekker handig..
En dan ga je bellen, krijg je alleen maar computers aan de lijn, dan maar wat doorkiesnummers proberen van andere services om uiteindelijk maar iemand aan de lijn te krijgen......
Nee echt prima service hoor......
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Eelco,

Zijn er ook problemen met de facturen, dat deze niet (goed) worden verstuurd? Je kunt sowieso altijd via My T-Mobile, onder het kopje 'Facturen' jouw facturen 24 uur per dag inzien. Zo kun je in ieder geval altijd in de gaten houden wat er nog betaald moet worden en je kunt de facturen dan ook voor eigen administratie downloaden.

Zou je kunnen aangeven welk nummer je wilt bereiken? Heb je al eens gekeken of een ander nummer wel bereikbaar is? Als dat het geval is, dan kan het namelijk ook aan het nummer zelf liggen. Voor de zekerheid heb ik even de blokkade in- en uitgeschakeld om te kijken of dit effect heeft.

We horen graag van je of het opgelost is, anders helpen we je er natuurlijk bij verder!

Reageer