Beantwoord

Al jaren hoge facturen

Ik betaal al 2 jaar lang hoge rekeningen boven de 100 euro heb 300 bel min en 5000 mb zit thuis op wiffie en zelde op mobile gegevens abbonment kosten iets van 52 euro dat vind ik nog oke maar dan steeds bijbetaling dan 170 euro dan 120 euro met die holie woed prijzen heb maar een uitkering is duur abbonment voor mij ik ben niet de slimste met dingen uit te zoeken staat op de app date gebruik buiten de bundel zie niet waar aan mijn buurman heeft wiffie via mij op zijn telefoon ken dat daar door komen ik heb ook nog abbonment verlengt omdat ik de Samsung 7 wilde hebben ik durf het kaartje niet erin te stoppen bang dat ik weer zoeen hoge rekening krijg ik hoop dat er een oplossing komt anders gooi ik het tmobile kaartje weg haal ik prepiad belkaart ben ik voor 10 euro klaar hele maand is toch niet normaal die hoge bedragen dat ken geen mens betalen gr ilona
icon

Beste antwoord door Thalina 17 maart 2016, 16:00

Hoi Ilona,

Ook namens mij welkom op het forum! Helaas is de reden minder leuk, want ik begrijp dat je niet zo blij wordt van zulke hoge facturen! Ik heb gelijk in het systeem gekeken om te achterhalen waardoor dit precies komt.

Ik zie twee dingen: allereerst zie ik dat je regelmatig gebruik hebt gemaakt van sms-diensten. Uit je verhaal begrijp ik dat je hier waarschijnlijk niet van op de hoogte bent. Daarom heb ik gelijk een blokkade geplaatst. In dit algemene topic vind je meer informatie over sms-diensten. Mocht je toch gebruik willen maken van sms-diensten, dan kun je de blokkade via My T-Mobile weer verwijderen.

Daarnaast zie ik dat je elke maand veel kosten buiten je belbundel maakt, doordat je over jouw 300 minuten gaat. Je kunt deze hoge kosten in de toekomst voorkomen door je belbundel te verhogen naar onbeperkt bellen. Voor deze bundel betaal je uiteraard iets meer dan de 300 minuten bundel, maar je maakt geen hoge overige kosten meer. Dus daarmee heb je gelijk veel voordeel! Als je wilt kun je je belbundel via My T-Mobile verhogen bij Abonnement wijzigen. Daar vind je ook de prijs. Mocht het niet lukken, dan kan ik het uiteraard ook doen voor je!

Met deze twee aanpassingen verwacht ik dat jouw komende facturen een stuk lager zullen zijn. Hopelijk geeft mijn antwoord ook meer inzicht in waarom jouw facturen hoog zijn. Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
Hoi Ilona,

Welkom op het forum!

Je geeft aan dat je al een paar maanden, dan wel jaren hoge rekeningen hebt. Wat is de reden dat je nu pas aan de bel trekt?

Wanneer je op je rekeningen kijkt, zie je dan geen dienst/verklaring voor je hoge kosten? Ben je wellicht geabonneerd op een SMS dienst? De 'holie woed' prijzen die jij aangeeft zijn inderdaad behoorlijk hoog voor een abonnement. Al heb ik geen flauw idee wat holie woed prijzen zijn ;)

Ik kan je een paar dingen als tip meegeven. Ten eerste, kijk op www.payinfo.nl om te zien of je geabonneerd bent op een SMS dienst en stop deze. Ten tweede, je geeft het zelf al aan, zou ik voortaan andere keuzes maken qua abonnement inclusief telefoon. Zeker wanneer je 'maar' een uitkering hebt. Maar goed, dat ter zijde.

Wanneer je nog meer vragen hebt, let us know!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ilona,

Ook namens mij welkom op het forum! Helaas is de reden minder leuk, want ik begrijp dat je niet zo blij wordt van zulke hoge facturen! Ik heb gelijk in het systeem gekeken om te achterhalen waardoor dit precies komt.

Ik zie twee dingen: allereerst zie ik dat je regelmatig gebruik hebt gemaakt van sms-diensten. Uit je verhaal begrijp ik dat je hier waarschijnlijk niet van op de hoogte bent. Daarom heb ik gelijk een blokkade geplaatst. In dit algemene topic vind je meer informatie over sms-diensten. Mocht je toch gebruik willen maken van sms-diensten, dan kun je de blokkade via My T-Mobile weer verwijderen.

Daarnaast zie ik dat je elke maand veel kosten buiten je belbundel maakt, doordat je over jouw 300 minuten gaat. Je kunt deze hoge kosten in de toekomst voorkomen door je belbundel te verhogen naar onbeperkt bellen. Voor deze bundel betaal je uiteraard iets meer dan de 300 minuten bundel, maar je maakt geen hoge overige kosten meer. Dus daarmee heb je gelijk veel voordeel! Als je wilt kun je je belbundel via My T-Mobile verhogen bij Abonnement wijzigen. Daar vind je ook de prijs. Mocht het niet lukken, dan kan ik het uiteraard ook doen voor je!

Met deze twee aanpassingen verwacht ik dat jouw komende facturen een stuk lager zullen zijn. Hopelijk geeft mijn antwoord ook meer inzicht in waarom jouw facturen hoog zijn. Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!
het kan ook zijn dat je wifi slecht is dat die dan je bundel internet gebruikt
Bedankt voor het nakijken heb het nu zelf ook gezien ik bel buiten die 300 min dat slaat aan heb de bundel al veranderd nu ken ik altijd bellen zonder die kosten hoop dat ik het goed heb gedaan bedankt thalina en coen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ilona,

Geen dank, we helpen je graag! 🙂 Ik zie dat je op 18/3 je belbundel hebt aangepast naar onbeperkt bellen, dus dat is helemaal goed gegaan! Je kunt nu in ieder geval lekker veel bellen zonder dat je over je belbundel heen kunt gaan.

Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!
Hoi thalina Ik heb nu bijna 2 jaar abonnement bij jullie en die app erop van t-mobile ik heb er nooit zo bij stil gestaan als ik wist dat ik. Hier vragen kon stellen had ik jouw al 2 jaar eerder geroepen haha ik heb weinig verstand van telefoon Hoe en wat 3 jaar terug ging ik naar Turkije en dacht neem mij foon mee Samsung 5 maak mooie foto had ik verkeerde knop ingedrukt kreeg ik. Rekening geloof bijna 500 euro en ik had niet gebeld je moet het maar allemaal weten ik heb nog een vraagje mijn abonnement is 19 mei afgelopen daar ben ik blij om had dringend een nieuwe foon nodig mijn Samsung S5 viel steeds beeld weg foon was gewoon op heb ik mij hier aangemeld en nieuwe foon uit mogen kiezen en dat ik mij zelfde nummer hou alles geregeld kreeg ik SMS van 14-3-2016 komt een man aan de deur geef mij nieuwe foon Samsung S7 ik zeg waar is die bril wat gratis bij zit ja zegt die ga je na site Samsung dan deelnemen de rest gaat van zelf ben al hele week her proberen vul ik site in al die vragen hoorde maar niks toen vroeg die douwlode een copie van bewijs telefoon maakte ik foto van dat blaadje wat die man mij gaf kon ik het bewijs op die vragenlijst zetten had alles goed gedaan toen kreeg ik.een mail van als de vragen goed zijn krijg je na 8 weken bril in huis ik wist nog niks of het wel goed was gedaan stuur ik een mail sturen hun terug de datum is verkopen van de gratis bril terwijl die man aan mijn deur zij je heb tot 24 maart de tijd voor te bestellen ik zit al van 15-3 iedere avond te proberen hebben ze slecht geregeld die van samsung site als ik.daar vraag stel duurt 3 dagen hoor je wat terug vandaag is de laatste dag dat ik die bijpassende bril kan aanvragen volgens mij vergissen hun zich omdat ik daar met 2 mail ben aangemeld thalina kun jij mij hier mee helpen dat ik toch nog die bril bij de samsung s7 edge krijg mijn zoontje wil dat zo graag haha mij maak dat niet veel uit vind zielig voor die kleine mijn gevoel zegt dat het jouw wel gaat lukken en als niet lukt ook niet erg hebben toch geprobeerd groetjes ilona
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ilona,

Ik neem het stokje even over van Thalina! 🙂

Vervelend dat je 3 jaar geleden die problemen hebt gehad, gelukkig is dit niet vaker voorgekomen!

Ik heb het voor je gevraagd bij Samsung en zij geven aan dat je een kopie van de pakbon gebruikt. Deze heb je bij de bezorging op 14 maart gekregen, maar dit is niet de bon die je mee moet sturen. Je moet de bevestiging opsturen die je gelijk na je bestelling hebt ontvangen. Deze heb je via de mail ontvangen. Wanneer je deze hebt toegevoegd, klopt je aanvraag helemaal en kan je VR Gear worden opgestuurd.

Als je dit hebt gedaan, laat het dan even weten, want dan kunnen we dit ook weer doorgeven aan Samsung, zodat je op de lijst komt. 🙂
Ja dat heb ik vanmorgen gedaan dat is die brief waar ook mijn klantnummer op staat heb ik Door gemailt na Samsung als het bericht is aangekomen met mij weet je maar nooit haha
Volgens mij is het gelukt heb ik nu goed gedaan gelukkig
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ilona,

Fijn dat het gelukt is! Heb je een bevestiging ontvangen? :8
Hoe krijg ik.die nieuwe telefoon open Samsung s7 moe t het kaartje er toch in doen zie nergens dat die open gaat
Voor het plaatsen van de simkaart kun je deze handleiding van Samsung gebruiken. Je hoort het toestel niet te openen, dan verliest deze zijn spatwaterdichte functie.

Reageer