Beantwoord

Alle facatuur's zijn betaald Wanneer wordt ik weer aangesloten?

• 8 april 2019
  • 1 reactie
  • 313 Bekeken

Goedemorgen,

ik had vanwege betalings achterstand een blokkade op mijn abonnement gekregen en 3 dagen geleden is het betaald en vandaag Bijna 3uur geleden is de betaling ook in de app verwerkt.
ik heb ook mijn telefoon opnieuw opgestart maar ik ben nog wel geblokkeerd dus mijn vraag is hoe lang het zou duren voor ik weer mijn abonnement kan gebruiken ?

ik hoop hier snel antwoordt op te hebbe.
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door David 8 april 2019, 12:59

Hi Infarga,

We ervaren wat problemen met de blokkades die niet automatisch op worden geheven, dit was ook bij jou het geval. Sorry dat we je langer dan zou moeten hebben geblokkeerd. Ik heb de blokkades zojuist handmatig voor je verwijderd, dus als je nu even opnieuw opstart, dan zou het écht moeten werken!

Kun je laten weten of het nu weer werkt?

PS: Ik heb jouw username aangepast, omdat dit jouw mobiele nummer was.Houd er rekening mee dat dit een openbare community is en iedereen dus mee kan lezen. Als je liever een andere username wilt, dan horen we dat ook graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Infarga,

We ervaren wat problemen met de blokkades die niet automatisch op worden geheven, dit was ook bij jou het geval. Sorry dat we je langer dan zou moeten hebben geblokkeerd. Ik heb de blokkades zojuist handmatig voor je verwijderd, dus als je nu even opnieuw opstart, dan zou het écht moeten werken!

Kun je laten weten of het nu weer werkt?

PS: Ik heb jouw username aangepast, omdat dit jouw mobiele nummer was.Houd er rekening mee dat dit een openbare community is en iedereen dus mee kan lezen. Als je liever een andere username wilt, dan horen we dat ook graag!

Reageer