Beantwoord

Alle facturen betaald, maar nog steeds geblokkeerd

• 26 juni 2017
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

hallo al mijn rekeningen zijn betaald maar kan nog steeds niet bellen of gebeld worden ?
icon

Beste antwoord door David 27 juni 2017, 09:35

Hey Geerenboy,

Goed dat je even aan de bel trekt!

Ik heb gelijk even gecontroleerd en zie dat we jouw betalingen hebben ontvangen, plus een overbetaling zelfs. Ik heb de blokkades dan ook handmatig opgeheven, dus als je even opnieuw opstart, zou alles weer moeten werken. Kun je dit eens testen en aangeven of het weer werkt? De overbetaling zal worden verrekend met de volgende factuur (of facturen).

Als je nog verdere vragen voor ons hebt, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Geerenboy,

Goed dat je even aan de bel trekt!

Ik heb gelijk even gecontroleerd en zie dat we jouw betalingen hebben ontvangen, plus een overbetaling zelfs. Ik heb de blokkades dan ook handmatig opgeheven, dus als je even opnieuw opstart, zou alles weer moeten werken. Kun je dit eens testen en aangeven of het weer werkt? De overbetaling zal worden verrekend met de volgende factuur (of facturen).

Als je nog verdere vragen voor ons hebt, dan horen we het graag!
dank je wel ik kan mijn zoon nu niet bereiken hij is op zijn werk maar gaan het straks gelijk proberen !
Reputatie 7
Badge +20
Zeker doen, dan weet je gelijk of het werkt! 🙂
hallo het werkt ! dank je wel ! jammer dat hij 2 mnd niet heeft kunnen bellen enzo aangezien hij alles betaald had 2 mnd geleden ik dacht hij moest vast en zeker achter lopen dus had er nog maar 1 over gemaakt maar er gebeurde maar niks Had ik maar eerder naar het forum gegaan 😞
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Geerenboy,

Fijn om te lezen dat het weer werkt! Begrijpelijk dat hij het liefst meteen weer had kunnen bellen. Normaal gesproken wordt de blokkade altijd automatisch verwijderd nadat je hebt betaald, maar in dit geval is dat niet gebeurd. Na betalen mag je altijd contact met ons opnemen als de blokkade eventueel nog blijft staan. In bijna alle gevallen wordt 'ie gewoon verwijderd. Sorry dat dit bij jou niet is gebeurd. Volgende keer gewoon sneller contact opnemen hoor 🙂 Uiteraard mag dat via het forum, dan helpen we je verder!

Reageer