App betalen via factuur werkt niet meer


Ik heb altijdt via mijn t-mobile factuur apps kunnen kopen nu wil ik iets verlengen en gaat dat niet meer . Ik heb gekeken bij instellingen er staan geen blokkades op.
Ik krijg de melding met jou t-mobile aansluiting kun je geen gebruik maken van deze regeling. Ik heb altijdt zo kunnen kopen. Heb alle stappen doorlopen en werkt nog niet

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Pion41,

Zou je kunnen aangeven welke stappen je precies hebt doorlopen om dit op te lossen? We hebben in ieder geval deze instructies om dit probleem op te lossen. Hier staan een heel aantal mogelijke oplossing om dit probleem aan te pakken. Kun je dit eens proberen en laten weten of het is gelukt?

Als het niet lukt, dan ben ik erg benieuwd wat het precies voor aankoop en applicatie is waarmee je via de factuur een in-app-aankoop probeert te doen. Misschien is het iets met de applicatie of de kosten van de aankoop waardoor het verkeerd gaat.

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet!
Die instructies heb ik allemaal doorlopen
Reputatie 7
Badge +20
Hi @pion41,

Heb je de overige info ook nog voor ons? Zo weten we eigenlijk nog niet meer dan uit het eerste bericht. 😉
  1. Log de Google account uit op het toestel
  2. Zet de wifi uit
  3. Zet het toestel uit
  4. Zet het toestel weer aan
  5. Log de Google account opnieuw in, terwijl het toestel uitsluitend verbinding heeft met het T-Mobile netwerk, niet met wifi!
  6. Probeer een aankoop te doen, deze hoeft niet afgerond te worden. De betaalopties moeten zichtbaar zijn
  7. Als dit gedaan is mag je wifi weer aanzetten
en dit heb ik ook al gedaan
  1. Log in op https://wallet.google.com
  2. Ga naar onderdeel Betaalmethoden
  3. Verwijder de registratie bij 'Facturering via mobiele provider' en 'T-Mobile NL316123456
werkt allemaal niet

ik krijg deze melding
FOUT
met jouw t/mobile aansluiting kun je geen gebruik maken van deze betaalmethode
kies een andere betaalmethode om door te gaan
meer weten ga naar t/mobile website en zoek op apps betalen (OR~DVASA2-02)
Eset mobile securety wil ik verlengen
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Pion41,

Dan gaan we kijken of er andere stappen zijn die wèl helpen!

De Google Play Store app is één van de apps die je niet kunt verwijderen. Je kunt wel de gegevens wissen, de cache legen, maar ook de updates verwijderen. Updates verwijderen kan problemen mogelijk oplossen. Dit doe je op de volgende manier: Instellingen > Apps > Applicatiebeheer > Google Play Store > Updates verwijderen
Na het verwijderen van de updates kun je de Google Play Store app weer updaten naar de laatste versie. Controleer of de Google Play Store app dan nog steeds vastloopt of beëindigt.

Als geen enkele andere optie werkt, dan is er nog een laatste redmiddel: de smartphone terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Maak wel altijd een back-up en controleer of de back-up goed gelukt is. Pas als je dit gedaan hebt kun je de smartphone terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Dit kun je op de volgende manier doen: Instellingen > Gebruiker en back-up > Back-up maken en terugzetten > Fabrieksgegevens herstellen.

Eset mobile securety wil ik verlengen
Bedoel je hiermee de Extra Veilig Online?

Ik hoor graag van je hoe bovenstaande is gegaan!
wat hierboven staat werkt ook niet
het is gekomen sinds mijn nieuwe abonnement is in gegaan
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @pion41,

Zou je mij middels een privébericht de volgende gegevens/antwoorden kunnen sturen?

• IMEI-nummer van het toestel
• Google-account (username)
• Wanneer was de laatste onsuccesvolle poging?
• Wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur?
• Heb je ooit zelf een blokkade geplaatst op het aanschaffen van apps via de factuur?

Dan ga ik dit voor je doorzetten!
Ik heb precies hetzelfde probleem, en heb ook alle stappen ondergaan.
Heb uitgelogd en ingelogd, fabrieksinstellingen , blokkade erop gezet en na een uur eraf gehaald.
Heb verder ook geen betalingsachterstand.

Imei is
(verwijderd door moderator)

Google account
(verwijderd door moderator)

Laatste succesvolle betaling is in maart geweest
En onsuccesvolle betaling 29 april

En heb op 29 april zelf een blokkade erop gezet en weer eraf

Groetjes
Reputatie 7
Badge +19
Hoi dnszeronny,
Top dat je al van alles zelf geprobeerd hebt en meteen de gegevens hebt meegestuurd!

Ik heb jouw IMEI en account wel even verborgen, omdat dit gegevens zijn die je niet zomaar online moet plaatsen. ☺ En natuurlijk heb ik alles meteen doorgezet naar onze specialisten. Zij gaan dit bekijken en het eventueel doorzetten naar Google; zij gaan dan het probleem verder onderzoeken. Ik wil wel benadrukken dat hier even wat tijd overheen kan gaan. Ook nádat Google het incident heeft verholpen, kan het tot 7 kalenderdagen duren voor je weer gebruik kan maken van App Store Billing.

Zo moet het helemaal in orde komen! Mocht ik je in de tussentijd nog ergens anders mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag!

Reageer