Vraag

App betalen via t- mobile lukt niet

• 8 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Bovenstaande lukt niet

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Manolito,

Jammer dat je geen apps via factuur kan betalen. Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie geen blokkade actief staan dus het zou moeten werken. Van welk toestel maak je gebruik? Kon je voorheen wel apps kopen via factuur? Zou je dit topic over problemen met aankopen via T-Mobile factuur kunnen doornemen? Hier staan wat tips in die je kan uitproberen.

Ik ben heel benieuwd of je probleem is opgelost met die tips.
Hallo dank voor antwooird, heb tips ppgevolgd maar niet gelukt. Google wallet werkt ook iet. Heb nog nooitbiets gekocht via t-mobile
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Manolito,

Ik heb jouw reactie even in het goede topic geplaatst, je kunt hier dan ook het beste verder reageren, zodat het duidelijk is waar jouw bericht over gaat.

In het bericht van Hajar staan nog een aantal vragen, zoals het toestel dat je gebruikt. Zou je ook concreet kunnen aangeven welke stappen je hebt ondernomen en waar het dan precies fout gaat? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding (zo ja, welke) of gebeurt er helemaal niets? Kun je daarnaast ook aangeven welke app je wilt aanschaffen? Kijk ook even de instructies op deze website door, misschien staat daar nog iets tussen: https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/15755/

We zien jouw reactie graag tegemoet in dit topic, Manolito!

Reageer