Beantwoord

Apps betalen via factuur werkt niet

• 18 mei 2020
  • 8 reacties
  • 337 Bekeken

Hey T-mobile, 

Ik heb sins kort 2 T-Mobile abonnementen voor mij en mijn oma, Op 1 mei heb ik een aankoop gedaan via de Google play store en betaalt met de optie Betalen via T-Mobile factuur, Nu wilde ik dit vandaag weer doen maar dit ging niet, De Google play store zegt "Met jouw mobiele abonnement kun je geen gebruikmaken van deze betaalmethode. Kies een andere betaalmethoden om door te gaan. Meer weten? Ga naar T-Mobile website en zoek op apps betalen. [OR-DRPSA2-01]"

Ik heb tevens in de T-mobile app alle blokkades uitgezet en alle tips en instructies gevold die op het forum te vinden zijn. 

Kan iemand mij helpen aub?

Mvg CalibanZ

icon

Beste antwoord door Hajar 19 mei 2020, 16:49

Hi @Calibanz Sauren Calibanz Sauren,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een nieuw klant bent bij ons. Welkom bij de T-Mobile familie! Bij nieuwe klanten wordt er standaard een blokkade geactiveerd als in de eerste periode veel aankopen wordt gedaan via factuur. Dit is ook ter bescherming van de klant. In zulke situaties vragen wij om eerst een voorschot van 100 euro te betalen en dan wordt de blokkade verwijderd en dan kun je inderdaad aankopen doen tot 300 euro. Er geldt een maximum van € 50,- per aankoop en een maximum van € 300,- per kalendermaand.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Calibanz Sauren 

Heb je toevallig geen openstaande betalingen waardoor je een blokkade kan hebben?

Hallo @Calibanz Sauren 

Heb je toevallig geen openstaande betalingen waardoor je een blokkade kan hebben?

Heyy Waqqas, 

Ik heb alleen een betaling open staan van de aankoop die ik op 1 mei heb gedaan, ik heb ook extra T-Mobile afgesloten omdat het mogelijk zouw zijn om aankopen te doen via T-Mobile factuur tot 300 p.m.

Reputatie 7
Badge +18

@Calibanz Sauren 

Wil je eens in je telefoon instellingen gaan en bij apps zoek Google play store,wis de data en cache en probeer het opnieuw. Mocht het niet helpen verwijder dan de updates bij apps, Google play store en installeer ze opnieuw. Maak ook geen gebruik van een VPN.

@Waqqas 

Ik maak geen gebruik van een vpn dus dat moet het probleem niet zijn.

Google play cache heb ik gewist en updates opnieuw geïnstalleerd maar het wil nog steeds niet werken ...

Iemand die me kan helpen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Calibanz Sauren Calibanz Sauren,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een nieuw klant bent bij ons. Welkom bij de T-Mobile familie! Bij nieuwe klanten wordt er standaard een blokkade geactiveerd als in de eerste periode veel aankopen wordt gedaan via factuur. Dit is ook ter bescherming van de klant. In zulke situaties vragen wij om eerst een voorschot van 100 euro te betalen en dan wordt de blokkade verwijderd en dan kun je inderdaad aankopen doen tot 300 euro. Er geldt een maximum van € 50,- per aankoop en een maximum van € 300,- per kalendermaand.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Ik heb precies hetzelfde probleem.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Cgd89 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je momenteel onder bewind staat en daardoor is het niet mogelijk. Voor wijzigingen kan je curator dit aanvragen post of e-mail. Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer