Hey T-mobile,
Ik heb sins kort 2 T-Mobile abonnementen voor mij en mijn oma, Op 1 mei heb ik een aankoop gedaan via de Google play store en betaalt met de optie Betalen via T-Mobile factuur, Nu wilde ik dit vandaag weer doen maar dit ging niet, De Google play store zegt "Met jouw mobiele abonnement kun je geen gebruikmaken van deze betaalmethode. Kies een andere betaalmethoden om door te gaan. Meer weten? Ga naar T-Mobile website en zoek op apps betalen. [OR-DRPSA2-01]"
Ik heb tevens in de T-mobile app alle blokkades uitgezet en alle tips en instructies gevold die op het forum te vinden zijn.
Kan iemand mij helpen aub?
Mvg CalibanZ
Beste antwoord door Hajar
Hi
Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een nieuw klant bent bij ons. Welkom bij de T-Mobile familie! Bij nieuwe klanten wordt er standaard een blokkade geactiveerd als in de eerste periode veel aankopen wordt gedaan via factuur. Dit is ook ter bescherming van de klant. In zulke situaties vragen wij om eerst een voorschot van 100 euro te betalen en dan wordt de blokkade verwijderd en dan kun je inderdaad aankopen doen tot 300 euro. Er geldt een maximum van € 50,- per aankoop en een maximum van € 300,- per kalendermaand.
Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.