Beantwoord

Apps kopen via je T-Mobile rekening

  • 17 februari 2016
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

Hallo ik kan sinds kort geen apps meer kopen want hij blijft maar om account verifiëren vragen en dan word er een SMS gestuurd naar 6040 maar daar komt geen reactie van terug. Is er iemand die dit zelfde probleem heeft? Betalen via rekening heeft het altijd goed gedaan.. nu niet meer 😞 alvast bedankt
Mvg raymond
icon

Beste antwoord door David 18 februari 2016, 10:35

Hey Raymond,

Jack_ had je al doorgelinkt naar een groter topic, alleen hebben we ondertussen al een topic zelf aangemaakt met meer informatie hierover.

Ik verwijs je dan ook daar naartoe voor de mogelijke oplossingen en als het niet werkt, zien we in dat topic graag een reactie met de benodigde gegevens terug. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 1
Hoi Raymond,

We hebben hier een groter topic van lopen. Zie: https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/betalen-via-t-mobile-factuur-google-play-aankopen-253731/index1.html

Mogelijke oplossingen zijn:

#1
1). Log in op https://wallet.google.com
2). Ga naar onderdeel Betaalmethoden
3). Verwijder de registratie bij 'Facturering via mobiele provider' en 'T-Mobile NL31612345678'
4). Loop de stappen in de Playstore (op je telefoon) opnieuw door

#2
Het kan zijn dat je op je telefoon sms diensten waar extra kosten aan verbonden zijn heb uitgeschakeld. Schakel deze opnieuw in.

Veel succes.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Raymond,

Jack_ had je al doorgelinkt naar een groter topic, alleen hebben we ondertussen al een topic zelf aangemaakt met meer informatie hierover.

Ik verwijs je dan ook daar naartoe voor de mogelijke oplossingen en als het niet werkt, zien we in dat topic graag een reactie met de benodigde gegevens terug. 🙂