Beantwoord

Apps via factuur kopen lukt niet

  • 8 februari 2016
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Hallo,

Ik kan geen apps kopen via mijn factuur. Steeds als ik het probeer komt er "We kunnen dit account niet verifiëren" te staan, en heb geen blokkades. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Thalina 9 februari 2016, 15:18

Hoi Danielle,

Leuk dat je langskomt op het forum, welkom!

Vervelend dat het niet lukt om een app te kopen via je factuur! We hebben over dit onderwerp een algemene topic gemaakt met tips. Zou je eens naar de tips in de openingspost kunnen kijken?

Mocht dit niet helpen, laat dan even een bericht achter in dit topic met de volgende informatie: jouw Google-account (username), wanneer was de laatste onsuccesvolle poging en wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? Dan gaan wij je verder helpen!

Om alle vragen over dit onderwerp overzichtelijk bij elkaar te houden, sluit ik dit topic. Vragen kun je uiteraard aan ons stellen in het algemene topic!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Danielle,

Leuk dat je langskomt op het forum, welkom!

Vervelend dat het niet lukt om een app te kopen via je factuur! We hebben over dit onderwerp een algemene topic gemaakt met tips. Zou je eens naar de tips in de openingspost kunnen kijken?

Mocht dit niet helpen, laat dan even een bericht achter in dit topic met de volgende informatie: jouw Google-account (username), wanneer was de laatste onsuccesvolle poging en wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? Dan gaan wij je verder helpen!

Om alle vragen over dit onderwerp overzichtelijk bij elkaar te houden, sluit ik dit topic. Vragen kun je uiteraard aan ons stellen in het algemene topic!