Ik kan geen apps kopen via mijn factuur. Steeds als ik het probeer komt er "We kunnen dit account niet verifiëren" te staan, en heb geen blokkades. Wat nu?
Beste antwoord door Thalina
Hoi Danielle,
Leuk dat je langskomt op het forum, welkom!
Vervelend dat het niet lukt om een app te kopen via je factuur! We hebben over dit onderwerp een algemene topic gemaakt met tips. Zou je eens naar de tips in de openingspost kunnen kijken?
Mocht dit niet helpen, laat dan even een bericht achter in dit topic met de volgende informatie: jouw Google-account (username), wanneer was de laatste onsuccesvolle poging en wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? Dan gaan wij je verder helpen!
Om alle vragen over dit onderwerp overzichtelijk bij elkaar te houden, sluit ik dit topic. Vragen kun je uiteraard aan ons stellen in het algemene topic!
Bekijk origineel
Leuk dat je langskomt op het forum, welkom!
Vervelend dat het niet lukt om een app te kopen via je factuur! We hebben over dit onderwerp een algemene topic gemaakt met tips. Zou je eens naar de tips in de openingspost kunnen kijken?
Mocht dit niet helpen, laat dan even een bericht achter in dit topic met de volgende informatie: jouw Google-account (username), wanneer was de laatste onsuccesvolle poging en wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? Dan gaan wij je verder helpen!
Om alle vragen over dit onderwerp overzichtelijk bij elkaar te houden, sluit ik dit topic. Vragen kun je uiteraard aan ons stellen in het algemene topic!