Beantwoord

Automatische incasso

• 28 september 2016
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Gaat iemand nog mijn vraag beantwoorden op facebook over een mislukte automatische incasso? :?

Begin chatgesprek

DI 17:39
Goeiemiddag, ik heb een brief gekregen dat de automatische incasso van factuur 901275789315 mislukt is. Dat klopt want ik had de automatische incasso van 14-09 gestorneerd omdat ik de factuur al betaald had via ideal op 09-09. Blijkbaar is er iets misgegaan toen dus kunnen jullie kijken waar dat geld is gebleven en moet ik nu eerst de factuur betalen?
icon

Beste antwoord door Hajar 29 september 2016, 14:26

Hi Terrystone,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag ook op ons Forum stelt. Ik heb je gegevens en je factuur erbij gepakt en ik zie dat je inderdaad een bedrag hebt overgemaakt, maar dat bedrag is verrekend met je factuur van 21/9. Je factuur van 23/8 staat nog steeds open en dus dien je dat bedrag nog te voldoen. Op My T-Mobile zie je ook bij Facturen wat nog open staat.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Terrystone,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag ook op ons Forum stelt. Ik heb je gegevens en je factuur erbij gepakt en ik zie dat je inderdaad een bedrag hebt overgemaakt, maar dat bedrag is verrekend met je factuur van 21/9. Je factuur van 23/8 staat nog steeds open en dus dien je dat bedrag nog te voldoen. Op My T-Mobile zie je ook bij Facturen wat nog open staat.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
Dank je wel Hajar. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan TerryStone! 😳

Reageer