Beantwoord

Automatische incasso is niet gebeurd, ook geen mail gehad van factuur

• 29 januari 2021
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Hi,

ik besefte mij ineens dat ik helemaal geen email van mijn factuur van afgelopen maand heb ontvangen (normaal krijg ik die ongeveer een week voor de automatische incasso); waarin ook word aangegeven wanneer de automatische incasso plaatsvind. Dat heb ik net gecontroleerd in de app, en dat had op de 27e moeten gebeuren. Dat is dus alleen niet het geval.

Er staat altijd genoeg op deze rekening voor dit soort afschrijvingen, dus ik weet niet waarom de automatische incasso niet is doorgegaan, maar in de app staat nu wel dat ik niet op tijd heb betaald.

Ik heb niks veranderd aan instellingen of toestemming of iets dergelijks, en ik heb ook geen melding via sms gehad dat het niet is gelukt via automatische incasso.

Graag hoor ik wat hier fout gaat, ik zou dit namelijk graag willen oplossen voor mijn nummer geblokkeerd wordt ofzo.

Ik hoor het graag, alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door Hajar 29 januari 2021, 14:49

Hi @ninjachell 

Wij hadden de afgelopen dagen een groot onderhoud waarbij de betalingen pas later zijn verwerkt dus ook de automatisch incasso’s. Je kan er meer over lezen op deze pagina. Dit was eenmalig dus geen zorgen, de automatische incasso zal een deze dagen plaatsvinden. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijk hebt!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ninjachell 

Wij hadden de afgelopen dagen een groot onderhoud waarbij de betalingen pas later zijn verwerkt dus ook de automatisch incasso’s. Je kan er meer over lezen op deze pagina. Dit was eenmalig dus geen zorgen, de automatische incasso zal een deze dagen plaatsvinden. 

Hi @ninjachell 

@Hajar 

Ah okay, bedankt voor het antwoord! Op de website enzo zie ik dat de factuur op 19 januari is aangemaakt (dus voor het grote onderhoud van de website plaatsvond), maar de mail erover heb ik dus niet gekregen op die datum. Komt het alsnog door dat onderhoud, dat ik nooit wat heb ontvangen over de factuur van januari? 

Maar dan hoop ik dat het verder goed gaat, wacht ik de automatische incasso nog even af!
Ik weet ook niet of jullie van tevoren wisten dat die betalingen later gedaan zouden worden, maar ik had het wel op prijs gesteld als ik daar vooraf een mailtje over had gekregen; dat er onderhoud plaats ging vinden en bepaalde dingen daardoor even uitgesteld konden worden. Vooral als het om betalingen gaat, zou dat wel fijn zijn. Ik maakte me namelijk nu nogal zorgen dat er iets fout was gegaan, en ik wist bijvoorbeeld niet dat die automatische incasso's, dus niet volledig automatisch zijn! 

Maar nogmaals bedankt voor het antwoord in ieder geval! 

Reageer