Beantwoord

Automatische incasso rekeningnummer aanpassen

• 17 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 241 Bekeken

Ik wil dat u voortaan automatisch incasseert van ABNAMRO rekening nummer -weggehaald-
icon

Beste antwoord door Andyjezuit 17 augustus 2016, 21:40

Dat ken je ook via My T-Mobile regelen en het is niet slim op dit hier zo te plaatsen want forum. Is openbaar en je kan beste je nummer weg halen een een naam verzinnen

Klik op My T-Mobile en klik op gegevens en daar komt van zelf tegen en dan je kiezen voor automatisch incasso
Bekijk origineel

3 reacties

Dat ken je ook via My T-Mobile regelen en het is niet slim op dit hier zo te plaatsen want forum. Is openbaar en je kan beste je nummer weg halen een een naam verzinnen

Klik op My T-Mobile en klik op gegevens en daar komt van zelf tegen en dan je kiezen voor automatisch incasso
Hoi gvdongen, welkom op het klantenforum.

Zoals Andyjezuit al zegt is dit een openbaar forum. Het is niet alleen niet slim om privégegevens te posten, het is ook nog eens tegen de huisregels van het forum. Ik heb je gegevens daarom ook verwijderd. Zou je er in de toekomst rekening mee willen houden dat je die dingen niet in een post en/of topictitel mag zetten?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi gvdongen,

Ook namens mij welkom op het forum!

Ik zie dat Andyjezuit al heeft verteld hoe je zelf jouw rekeningnummer kunt aanpassen (dankjewel!). Ook zie ik dat Kaassausje jouw privégegevens even heeft verwijderd. Ik zie dat het nummer dat gekoppeld is aan jouw forum account een PrePaid nummer is. Ik kan dus niet zien of het al is gelukt om jouw rekeningnummer aan te passen. Heb je het al via My T-Mobile geprobeerd? Als ik je erbij kan helpen, log dan even in met het 06-nummer dat gekoppeld is aan jouw abonnement en laat even een bericht achter op het forum. Dan help ik je verder!

Ik zie je reactie graag tegemoet. Alvast een fijn weekend toegewenst 🙂

Reageer