Beantwoord

Bankrekening

• 15 januari 2019
  • 19 reacties
  • 520 Bekeken

Hallo ik heb laatst mijn rekening nummer proberen te wijzigen hoe weet ik van welk rekeningnummer het nu afgeschreven wordt. Helaas kan ik dit niet meer wijzigen. Ik zie dat het max 2 x per maand kan kan iemand mij hierbij helpen
icon

Beste antwoord door David 16 januari 2019, 13:09

Hey Abdullah001,

Je kunt op dit moment inderdaad jouw rekeningnummer niet meer wijzigen, omdat dit op 9 januari tweemaal is gebeurd. Je hebt toen het rekeningnummer gewijzigd naar het nieuwe nummer en vervolgens weer terug. Dit is deze maand dus niet meer te wijzigen naar een ander rekeningnummer, daarvoor moet je wachten tot het februari is.

Op dit moment worden de facturen automatisch afgeschreven van het rekeningnummer wat eindigt op de cijfers -22. Ik zie dat jouw facturen altijd aan het eind van de maand worden opgesteld en in de eerste dagen van de nieuwe maand uiterlijk moeten worden betaald. Als je het rekeningnummer wilt wijzigen, dan kan dat op dat moment dus ook.

Als je nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Abdullah001,

Je kunt op dit moment inderdaad jouw rekeningnummer niet meer wijzigen, omdat dit op 9 januari tweemaal is gebeurd. Je hebt toen het rekeningnummer gewijzigd naar het nieuwe nummer en vervolgens weer terug. Dit is deze maand dus niet meer te wijzigen naar een ander rekeningnummer, daarvoor moet je wachten tot het februari is.

Op dit moment worden de facturen automatisch afgeschreven van het rekeningnummer wat eindigt op de cijfers -22. Ik zie dat jouw facturen altijd aan het eind van de maand worden opgesteld en in de eerste dagen van de nieuwe maand uiterlijk moeten worden betaald. Als je het rekeningnummer wilt wijzigen, dan kan dat op dat moment dus ook.

Als je nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Kan hier een regeling voor treffen ik kan dit factuur namelijk niet in 1 x betalen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Abdullah,

Ik zie dat momenteel alle facturen zijn voldaan dus er staat niks open waarover je een betalingsregeling kan treffen. Mocht je in de toekomst een betalingsregeling willen treffen dan kan heel eenvoudig via My T-Mobile>facturen> betalingsregeling.

Ik hoop dat je zo verder komt!
Ja mijn factuur komt pas over 4 dagen
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Abdullah001,

Wanneer jouw factuur online staat dan kun je de betalingsregeling zelf via My T-Mobile aanvragen, via de instructies die Hajar hierboven heeft gegeven.

Fijn weekend alvast!
Hallo, mijn factuur is binnen en ik zie nergens de knop om een betalingsregeling te kunnen treffen? Kan iemand mij hierbij helpen ik ben al een tijdje hiermee bezig, maar het lukt gewoon niet
Reputatie 7
Badge +20
Hi Abdullah,

Als je nu naar Facturen gaat dan zie je optie wel om een betalingsregeling aan te vragen. Je kan kiezen voor 2 of 3 termijnen. Mocht het niet lukken, laat mij weten hoeveel termijnen je wilt dan vraag ik het voor je aan.
Hoi hajar ik heb het geprobeerd maar het lukt me echt niet. İk kan nergens zn optie terugvinden, İk zou het graag in 3 termijnen willen betalen. Als je dit voor me wil aanpassen, ben ik je dankbaar
Reputatie 3
Badge +2
Als de moderator niet snel reageert kun je ook nog even bellen met de klantenservice. Let wel op dat als je 3 termijnen vraagt je dit eventueel voor een volgende factuur weer moet doen.
Hoe bedoel je dat? Als ik voor 3 termijnen aanvraag dat ik dan volgende maand weer een aanvraag moet doen?
İk ben net ergen zover gekomen dat ik een keuze kon maken is dat toevallig gelukt of niet?
Reputatie 3
Badge +2
Ja, dit is geen werk van een medewerker. Dus je hebt het zelfstandig gevonden. Nu hopen dat het goedgekeurd wordt.
Maar wat bedoelde je eigenlijk met als je in 3 termijnen betaald dat je dan de volgende factuur opnieuw een aanvraag moet doen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Abdullah,

Je betalingsregeling is goed aangevraagd. Zorg dat je je termijnen op tijd betaalt en dat je daarnaast ook je maandelijks facturen voldoet. Dan is alles in orde! 🙂
Hoi Hajar normaal gesproken betaal ik via de automatische incasso, termijnen wordt dan toch ook automatisch afgeschreven?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Abdullah001,

Dat klopt inderdaad! In dat geval zal het automatisch worden afgeschreven. 🙂
Hoi kan iemand mij miss helpen, ik heb betalingsregeling aangevraagd zoals gezegd ook goedgekeurd, facturen worden altijd automatisch afgeschreven rond 5 feb zou de eerste termijn afgeschreven moeten worden maar nu nog steeds niets afgescheven?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Abdullah001,

Goed van je dat je hier zo bovenop zit!

Ik heb meteen even met jou meegegekeken en je hoeft je geen zorgen te maken; het bedrag is vandaag afgeschreven en dus betaald! Je kunt de andere data zien via https://www.t-mobile.nl/my/facturen onder het kopje "mijn betalingsregeling". Soms wordt een bedrag enkele dagen eerder of later afgeschreven, maar altijd rond de aangegeven datum.

Geen zorgen dus, het wordt echt automatisch afgeschreven. 🙂
ja ik zie het idd. Dankjewel voor de reactie

Reageer