Beantwoord

bankrekening veranderen van ABN naar EU digital rekening

• 25 november 2020
  • 5 reacties
  • 218 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hi,

Probeer mijn rekening te veranderen voor automatische incasso. van de ABN naar een EU digital bank.

Nou lukt dit niet op de site en word ik door verwezen naar klanten service. Ben niet in Nederland nu dus hoe die ik dit. Lotte, de chatbot, werkt niet echt mee.

Nicole

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 november 2020, 11:56

Hallo @Nmaten 

Zelf kan je alleen naar een ander Nederlands IBAN wijzigen, een Europese IBAN moet handmatig worden doorgevoerd. Heeft te maken met de lengte van het IBAN nummer wat op de website niet wordt geaccepteerd.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Nmaten,

Hier ben ik, volledig bereid om te helpen! :grin:

Zou je mij via een privébericht (via mijn profiel) het nieuwe, buitenlandse IBAN toe kunnen sturen? Dan zorg ik dat we het zo snel mogelijk in ons systeem aanpassen! Ik zie jouw bericht dan ook graag tegemoet, dan kan ik hier verder mee aan de slag.

ja wacht wel even. Ben buiten de EU op het moment dus kijk wel wat de moderator zegt.

dank,

Nicole

Reputatie 7
Badge +20

@Nmaten De moderators kunnen je misschien helpen. Geduld ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten. Of even bellen met TM.

Groetjes 

ok nou de vraag is hoe? en wie kan me helpen en via welke channel?

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Nmaten 

Zelf kan je alleen naar een ander Nederlands IBAN wijzigen, een Europese IBAN moet handmatig worden doorgevoerd. Heeft te maken met de lengte van het IBAN nummer wat op de website niet wordt geaccepteerd.

Reageer